اخبار

۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۴۷۲

راه‌اندازی ویندوزفون سامانه پرداخت همراه پاسارگاد

بانک‌پاسارگاد درخدمتی دیگر، نسخه ویندوز فون سامانه پرداخت همراه پاسارگاد را راه‌اندازی کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این نسخه با امکان دریافت موجودی و صورتحساب کارت، انتقال وجه کارت به کارت، پرداخت قبض و خرید شارژ تلفن همراه در فروشگاه الکترونیکی (Store) مایکروسافت قرار گرفته است. سامانه موبایل بانک پاسارگاد نیز که علاوه بر خدمات مذکور، شامل خدمات مبتنی بر حساب است، به‌زودی در فروشگاه الکترونیکی (Store) مایکروسافت قرار خواهد گرفت. براساس این خبر، به‌دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده از طرف شرکت مایکروسافت، نرم‌افزار مربوطه تنها از طریق سایت آن شرکت به آدرسwww. windowsphone.com قابل دریافت است. از این‌رو مشتریان گرامی ‌می‌توانند از طریق لینک ورود به سایت شرکت مایکروسافت در سایت بانک پاسارگاد، منوی خدمات الکترونیکی، زیر منوی پرداخت‌ همراه‌ پاسارگاد یا آدرسhttp://bpi. ir/mobilePayment جهت نصب نرم‌افزار اقدام کنند.


اینترنت‌‌بانک نسل سوم تجارت آغاز به کار کرد

بانک تجارت با افزودن خدمات متنوعی همچون پرداخت مستمر و گروهی پایا، پرداخت گروهی قبوض، دسته‌بندی حساب‌ها، انواع خدمات اینترنتی کارت، ویرایش چک و چند خدمت جدید دیگر به اینترنت‌بانک خود از ابتدای اردیبهشت نسل سوم اینترنت‌بانک تجارت خود را به مشتریان ارایه کرد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، بانکداری اینترنتی نسل سوم بانک تجارت که از طریق سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.tejaratbank. ir در دسترس مشتریان قرار دارد با نمایی متفاوت و دسترسی آسان و متناسب با نیاز مشتریان کار خود را آغاز کرد. مشتریان می‌توانند از طریق شماره ملی و رمز اینترنتی خود به این سامانه وارد شده و از خدمات گوناگونی همچون دریافت صورت‌حساب، انتقال وجه به حساب سایر بانک‌ها، تهیه گزارش کارت‌ها و چندین خدمت جدید دیگر بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است، بانک تجارت با تغییراتی که در سامانه بانکداری اینترنتی خود به‌وجود آورده یکی از به‌روزترین و کارآمدترین خدمات بانکداری نوین کشور را دراختیار مشتریان قرار داده است.


بانک صنعت و معدن بسیار خلاق و ریسک‌پذیر است

نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای بررسی مسایل و مشکلات موجود در تامین منابع مالی و رشد و ارتقای واحدهای صنعتی و معدنی استان از مهندس افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن و اعضای هیات‌مدیره برای حضور در کرمان دعوت به‌عمل آمده است. محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن افزود: باتوجه به جایگاه و نقش بانک صنعت و معدن در حمایت و پیگیری مسایل مربوط به منابع مالی درحوزه صنعتی و به‌دلیل اینکه استان کرمان رتبه اول کشور در سرمایه‌گذاری‌های معدنی را داراست، انتظار می‌رود حوزه تولید و صنعت این استان مورد حمایت بیشتری ازسوی بانک صنعت و معدن قرار گیرد. وی اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون جلسات متعددی با هدف ارتقای همکاری بین بانک و مدیران دولتی و بخش‌های صنعتی استان کرمان برگزار شده که مباحث مختلفی در این خصوص درحال پیگیری است.


ارتقای سامانه ارسال آنی صورت‌حساب بانک صادرات

بانک صادرات ایران برای جلب رضایت و تسریع در اطلاع رسانه به مشتریان ١٣٨میلیون پیام کوتاه را در اسفندماه٩٣ به‌صورت آنی به تلفن همراه مشتریان بانک ارسال کرد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، تعداد پیامک‌های آنی ارسال شده به تلفن همراه مشتریان در خلال اسفندماه سال گذشته با ٢٩درصد رشد به رقم ١٣٨میلیون پیامک رسید. این بانک در راستا جلب رضایت مشتریان، افزایش رفاه و آسایش آنها و توسعه خدمات نوین سیستم ارسال آنی صورت‌حساب مشتریان از طریق پیامک را ارتقا داد و رشد ٢٩درصدی تعداد پیامک‌ها بیانگر رضایت و استقبال مشتریان از این خدمت است. براین اساس مشتریان این بانک می‌توانند برای اطلاع از تراکنش‌های مالی صورت گرفته از طریق تلفن همراه، ضمن تکمیل فرم مربوطه درشعبه افتتاح‌کننده حساب و اعلام تلفن همراه خود از خدمت دریافت صورت‌حساب آنی برخوردار شوند. شایان ذکر است بانک صادرات ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور با افتتاح ٥٤میلیون حساب بانکی، انجام روزانه به‌طور میانگین ٢٥میلیون تراکنش مالی، نصب و راه‌اندازی بیش از ٤٤٤هزار دستگاه کارتخوان نقش بسزایی در توسعه و رشد بانکداری الکترونیکی در کشور و کاهش هزینه‌های ترافیکی و آلودگی هوا داشته است.


نخستین صندوق امانات بانک‌پارسیان راه‌اندازی شد

در راستای تکریم مشتریان و تحقق مشتری‌مداری و با هدف توسعه و تسهیل در ارایه خدمات بانکی به مشتریان، نخستین صندوق امانات بانک پارسیان در شعبه چهارراه تختی تهران افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، نخستین صندوق امانات بانک پارسیان با حضور دکتر پرویزیان مدیرعامل، اعضای هیات عامل، مدیران و مشتریان بانک پارسیان در تاریخ 30/1/94 در محل شعبه چهاراه تختی تهران افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. صندوق امانات بانک پارسیان در شعبه چهارراه تختی درتعداد 1248 عدد و در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ طراحی شده است و این امکان را به مشتریان می‌دهد، تا اسناد و اشیای ارزشمند خود را که نگهداری آنها در محیط کار یا منزل با خطرات احتمالی ازجمله حریق، سرقت و... مواجه است، با آسودگی خاطر و امنیت کامل در این صندوق‌ها حفظ نمایند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر