اخبار

۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۷۹۰

سود سهامداران سرمایه‌گذاری بهمن در بانک صادرات

پرداخت سود سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری بهمن مربوط به سال مالی منتهی به پایان آذر٩٣ از طریق شعب بانک صادرات ایران آغاز شد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، براساس قرارداد منعقده بین این بانک و شرکت سرمایه‌گذاری بهمن سهامداران این شرکت از طریق کلیه شعب بانک صادرات ایران از روز چهارشنبه ٢٠اسفند سال جاری آغاز شده است. در این رابطه سهامداران حقیقی شرکت یادشده می‌توانند با ارایه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، برگه سهام مربوطه به شعب این بانک مراجعه و وجه حق تقدم استفاده‌نشده افزایش سرمایه متعلقه خود را دریافت کنند یا به سایر حساب‌های خود انتقال دهند. شایان ذکر است پرداخت سود طرح مذکور به‌طور صرف توسط بانک صادرات ایران انجام پذیرفته و سهامداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات احتمالی با شماره تلفن ٨٨٧٠٠٠٤٨ واحد سهام شرکت یادشده تماس بگیرند. گفتنی است؛ این بانک برای تسریع و تسهیل در دسترسی مشتریان به خدمات نوین بانکی خدمت همبانک را نیز به‌تازگی روانه بازار نموده که طی آن دارندگان سپهر‌کارت می‌توانند به‌آسانی با شماره‌گیری #٧١٩*از طریق اپراتور همراه‌اول از خدماتی همچون اعلام مانده کارت، خرید شارژ سیمکارت‌ها، پرداخت قبوض و سایر فعالیت‌های بانکی برخوردار شوند.


توزیع اسکناس نو در شعب منتخب 7 بانک

توزیع اسکناس نو در شعب منتخب بانک‌ها از فردا شنبه 23اسفند آغاز و تا روز چهارشنبه 27اسفند ادامه می‌یابد. اسکناس نو در شعب منتخب بانک‌های پاسارگاد، صادرات، ملت، اقتصادنوین، ملی، کارآفرین و پست بانک توزیع خواهد شد. از هر نوع اسکناس، 100برگ در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد. البته مسوولان شعب منتخب بانک‌ها موظف بر حسن اجرای توزیع اسکناس نو هستند.


ساعات کاری شعب بانک سپه در نوروز 94

مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل روابط عمومی بانک سپه ساعات کاری شعب بانک سپه در اسفند 93 و نوروز 94 را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، سیدعلی جلالی‌نظری گفت: کلیه شعب بانک سپه (غیر از شعب جاده‌ای، پادگانی و خدماتی) از روز شنبه 16اسفند 93 تا پایان سال جاری در استان تهران به صورت یک‌سره تا ساعت 18 و در شعب تحت پوشش مدیریت‌های شعب مناطق استان‌ها یک ساعت بیش از ساعت فعلی باجه عصر مفتوح بوده و به ارایه خدمت به هموطنان عزیز می‌پردازند. مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل روابط‌عمومی بانک سپه افزود: روز سه‌شنبه 26 اسفند 93 نیز ساعت کار باجه عصر کلیه شعب حداکثر تا ساعت 16 خواهد بود. وی اظهارکرد: شعب منتخب بانک سپه همچنین در روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه دوم تا چهارم فروردین 94 از ساعت 9 صبح تا 13 به عموم مشتریان خدمات بانکی ارایه خواهند کرد.

سیدعلی جلالی‌نظری خاطرنشان کرد: هموطنان و مشتریان می‌توانند جهت اطلاع از شعب کشیک نوروزی بانک سپه به سایت این بانک به آدرس www. banksepah. ir مراجعه کنند.


برگزاری دهمین دوره قرعه‌کشی بانک تجارت

در دهمین دوره قرعه‌کشی جشنواره «من، تو، ما» بانک تجارت، فهیمه کامرانی‌زاده از استان فارس برنده جایزه 400 میلیونی شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک تجارت در این جشنواره علاوه بر معرفی برنده کمک هزینه خرید خودرو برای برنده اصلی مبلغ یک‌صد میلیون ریال برای هر یک از اعضای خانواده برنده اصلی که حساب جاری کارت افتتاح کرده باشند، تعلق می‌گیرد. همچنین 50 جایزه 15میلیون ریالی کمک هزینه سفر نیز برای برنده اصلی و مبلغ پنج میلیون ریال برای هر یک از اعضای خانواده برنده اصلی دارای حساب جاری کارت نزد بانک تجارت پرداخت می‌شود. در ادامه جشنواره «من، تو، ما»، قرعه‌کشی جایزه ویژه 2میلیارد ریالی برای مشتریانی که حساب آنان تا پایان سال جاری حداقل 500.000 ریال موجودی داشته باشد در فروردین ماه 1394 برگزار می‌شود. هموطنان گرامی جهت اطلاع از اسامی برندگان این جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی www. tejaratbank. ir مراجعه یا با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره 1554 تماس حاصل کنند.


اسامی شعب کشیک بانک توسعه تعاون اعلام شد

برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و جهت رفاه حال هموطنان اسامی شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای پایانی سال و ایام نوروز اعلام شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون شعب بانک در سراسر کشور از روز شنبه مورخ 23/12/93 لغایت روز چهارشنبه مورخ 27/12/93 به‌صورت یکسره تا ساعت 17 فعال هستند. ضمن آنکه کلیه شعب مرکزی در مراکز استان‌ها نیز در روز جمعه مورخ 22/12/93 نسبت به ارایه خدمات از ساعت 9 الی 12 به مشتریان اقدام می‌کنند. شایان ذکر است در شهر تهران علاوه بر شعبه مستقل مرکزی میرداماد شعب شهید قرنی، توحید، سعادت‌آباد و پاسداران نیز در روز جمعه مورخ 22/12/93 از ساعت 9 الی 12 به مشتریان خدمات‌رسانی می‌کنند. گفتنی است، کلیه شعب کشیک بانک نیز در تاریخ‌های 2/1/94 و 3/1/94 از ساعت 9 الی 12 آماده ارایه خدمت به هموطنان عزیز هستند.

ضمنا مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت بانک توسعه تعاون به آدرس www. ttbank. ir نام و نشانی شعب کشیک در سراسر کشور را دریافت کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر