اخبار

۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۳۷۶

نشان زرین مدیریت بانکداری به بانک قوامین اهدا شد

در سیزدهمین اجلاس سران و مدیران معتبرترین شرکت‌ها و سازمان‌های عالیرتبه ایرانی (MITEC 2015) نشان زرین مدیریت برتر بانکداری در سال جاری با توجه به تلاش‌های مستمر احمدرضا خطیبی، مدیرعامل بانک قوامین به این بانک اهدا شد. به گزارش روابط عمومی بانک در این اجلاس، به همراه نشان زرین مدیریت برتر بانکداری در سال جاری، نشان و استاندارد بین‌المللی (FCC) انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری از سوی کشور آلمان نیز به بانک قوامین اهدا شد.

شایان ذکر است در این مراسم که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ضمن تقدیر از معتبرترین شرکت‌ها و سازمان‌های عالیرتبه ایرانی همچنین تقدیر از فعالان حوزه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در خصوص تعامل بیشتر نهادهای دولتی با بخش خصوصی و نیز بهره‌گیری هرچه بیشتر از سرمایه‌های بومی در راستای رونق و رشد اقتصادی، بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.


شعب کشیک بانک صادرات ایران در آستانه سال نو

بانک صادرات ایران در آستانه فرا رسیدن نوروز برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مشتریان، زمان فعالیت شعب کشیک خود در روزهای پایانی سال٩٣و ایام تعطیل نوروز سال٩٤ را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در جهت رفاه حال مشتریان و هموطنان تعداد ٦١٥شعبه خود را به‌عنوان شعب کشیک ایام پایانی سال٩٣ اعلام که ساعت فعالیت آنها در تهران از روز شنبه ١٦/١٢/٩٣ از ساعت٣٠/٧ الی٤٥/١٦ و در سایر شهرستان‌ها از ساعت١٥/٧ الی٣٠/١٦ تعیین کرده و براساس این گزارش کلیه شعب این بانک از تاریخ ٢٣اسفند براساس برنامه زمان‌بندی‌شده در تهران از ساعت٣٠/٧ الی٣٠/١٧ و در شهرستان‌ها از ساعت١٥/٧ الی١٧ به مشتریان خدمات ارایه می‌کنند.

شایان ذکر است این بانک برای ارایه خدمات مطلوب و رفاه حال مشتریان تمهیداتی برای روز جمعه ٢٩اسفند٩٣ در نظر گرفته و شعب کشیک این بانک از ساعت٩ الی١٣ مهیای خدمات‌دهی به مشتریان هستند و در روزهای ١، ٢و ٣ فروردین سال٩٤ نیز نیز تعداد ٣٣٤شعبه کشیک از ساعت٩ الی١٢ در سراسر کشور آماده ارایه خدمات بانکی به هموطنان هستند.

همچنین در جهت ارایه خدمات به هموطنان تمهیدات ویژه‌یی برای استان‌های مسافرپذیر در نظر گرفته شده و شعب کشیک این بانک در روز چهارشنبه ١٢فروردین٩٤ از ساعت٩ الی١٢ مهیای خدمت‌دهی به مشتریان هستند. گفتنی است کلیه مشتریان این بانک می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از خدمات شعب با مرکز صدای سپهر ٠٩٦٠٢ تماس یا به سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه کنند و برای انجام امور مالی خود از ابزارهای الکترونیکی همچون خودپردازها، دستگاه‌های pos، همبانک، بانکداری اینترنتی و... این بانک بهره ببرند.


دستفروشان هم کارتخوان‌دار شدند

اتصال به شبکه دستگاه‌های کارتخوان در خیابان‌ها هم میسر شد و دستفروشان در این روزهای داغ خریدوفروش خود را مجهز به «پوزهای» سیار کردند. به گزارش مهر، این روزها بازارهای خریدوفروش کالا و البسه بسیار داغ است و در دو هفته پایانی سال فروشندگان کالاها تلاش می‌کنند با ابداع روش‌های مختلف و جلب مشتریان اجناس خود را به فروش برسانند و سود کسب کنند. این در حالی است که فروشندگان خیابانی و دستفروشان هم این روزها بازار داغی برای خود تدارک دیده‌اند و با استفاده از جدیدترین سیستم‌های پرداخت بانکی و الکترونیکی سعی می‌کنند که مشتریان را از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها که با قیمت‌های بالا کالاها را به مردم می‌فروشند به‌سمت خود جذب کنند و همان کالاها را با قیمت‌های مناسب‌تر در اختیار مردم قرار دهند.



سهم 94درصدی تسهیلات از سپرده‌های بانکی

از مجموع سپرده‌گذاری‌های انجام‌شده در بانک‌ها حدود 94درصد در قالب تسهیلات پرداخت شده است. به گزارش ایسنا، آخرین آمارها از مانده تسهیلات و سپرده‌های بانکی نشان می‌دهد که تا پایان آبان امسال مانده سپرده‌های بانکی به 763هزار و 888میلیارد تومان افزایش یافته است.

این در حالی است که باتوجه به الزام بانک‌ها به قرار دادن سپرده نزد بانک مرکزی، از حدود 763هزارمیلیارد تومان حدود 85هزار‌میلیارد تومان در قالب سپرده‌های قانونی کسر شده است.

بنابراین، از 678‌هزار و 512‌میلیارد تومان مانده سپرده‌های بانک‌ها و موسسه اعتباری توسعه حدود 640‌هزار و 134‌هزار‌میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که نزدیک به 94‌درصد آن را تشکیل می‌دهد. اما به روال گذشته، بیشترین سپرده‌گذاری و تسهیلات پرداختی مربوط به استان تهران است به‌گونه‌یی که مانده سپرده ثبت‌شده در این استان حدود 465‌هزار و 900‌میلیارد تومان و مانده تسهیلات پرداختی به حدود 400‌هزار‌میلیارد تومان می‌‌رسد که سهم عمده‌یی از مجموع را به خود اختصاص داده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر