در دوازدهمین دوره جایزه تعالی سازمانی، بانکپاسارگاد، در چهارمین سال حضور خود، موفق به کسب تندیس سیمین جایزه تعالی سازمانی شد.
به گزارش روابطعمومی بانکپاسارگاد، این بانک در فرآیند سنجش و ارزیابی تعالیسازمانی، برمبنای مدل EFQM یا European Foundation for Quality Management، که به همت سازمان مدیریت صنعتی و مرکز مطالعات بهرهوری و منابع انسانی و با مشارکت جمعی از نخبگان دانشگاهی، اقتصادی و صنعتی انجام میشود، موفق به کسب تندیس سیمین تعالی سازمانی شد.
این در حالی است که بانکپاسارگاد در نخستین حضور خود در این همایش، موفق به دریافت تقدیرنامه چهارستاره سرآمدی سازمانی و در دومین و سومین حضور خود موفق به کسب تندیس بلورین شدهبود.
این موفقیتها بهدلیل نهادینهشدن مقوله تعالی سازمانی و سرآمدی، در فرهنگ سازمانی بانکپاسارگاد بهدست آمده است.
از اینرو کلیه فعالیتهای این بانک برمبنای ارزشها و معیارهای تعالی سازمانی، در مسیر سرآمدی برنامهریزی شده است.
گفتنی است جایزه ملی بهرهوری و تعالی سازمانی از معتبرترین و جامعترین ارزیابیهای ملی در کشور است و عملکرد سازمانهایی که در فرآیند دریافت این جایزه شرکت میکنند، براساس معیارهای مدل تعالی سازمانی EFQM ارزیابی میشود.