اخبار

۱۳۹۳/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۱۷

فروش دلار ۳۵۸۳تومانی در صرافی‌ها

در بازار دیروز طلا و ارز هر دلار امریکا با قیمت ۳۵۸۳تومان و هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۹۹۵هزار تومان فروخته شد.

هر اونس طلا در بازار جهانی دیروز (چهارشنبه سوم دی) با قیمت 1180دلار مورد مبادله قرار گرفته و در بازار داخلی نیز هر گرم طلای 18عیار 101هزار تومان قیمت خورده است.

در بازار سبزه‌میدان نیز، هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با قیمت 995هزار تومان، سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 993هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی با قیمت 498هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی با قیمت 271هزار تومان و سکه یک‌گرمی با قیمت 173هزار تومان فروخته شد.

صراف‌های بازار آزاد و خیابان فردوسی نیز دلار را با قیمت 3583تومان، یورو را با قیمت 4388تومان و پوند را با قیمت 5590تومان به متقاضیان می‌فروشند.


تمدید مجوز بیمه‌گران کشتی‌های ایرانی از سوی هند

دولت هند مجوز دو شرکت بیمه ایرانی که کشتی‌های ایران در بنادر هند را تحت پوشش قرار می‌دهند، برای مدت 6 ماه دیگر تمدید کرد.

هند مجوز دو شرکت‌ بیمه ایرانی برای پوشش بیمه‌یی کانتینرها، تانکرها و کشتی‌های فله‌بر که در بنادر این کشور پهلو می‌گیرند برای مدت 6 ماه تمدید کرد.


فعالیت غیرقانونی موسسات مالی و اعتباری در مشهد

قانون شرایط خاصی را برای فعالیت‌های بانکی درنظر گرفته است و سپرده‌های مردم باید با مهار نقدینگی به سمت تولید و فعالیت‌های مولد سوق داده شود درصورتی‌که در بسیاری از موارد فعالان اینگونه موسسات غیرقانونی از سپرده‌های مردم برای خرید اموال غیرمنقول یا ورود به بازارهای ارز، طلا و سکه استفاده و بدین‌ترتیب اقتصاد کشور را دچار هرج و مرج می‌کنند چراکه موسسه را مال خودشان می‌دانند و هر طور که دلشان بخواهد سپرده‌های مردم را هزینه می‌کنند. به‌گزارش تسنیم، دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به بازداشت برخی اعضای هیات‌مدیره یک تعاونی اعتباری و بازگرداندن مبالغ صدهامیلیارد تومانی برداشت‌های غیرقانونی، گفت: اغلب مراکزی که به نام موسسه مالی و اعتباری در استان خراسان رضوی فعالیت می‌کنند، مجوزهای لازم را ندارند و فعالیت‌های آنها با این عنوان غیرقانونی است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر