بانک اقتصادنوین عضو هیات‌مدیره انجمن بانکداران آسیایی شد

۱۳۹۳/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۲۲

بانک اقتصادنوین برای سومین دوره متوالی به‌عنوان عضو هیات‌مدیره انجمن بانکداران آسیایی انتخاب شد.

به‌گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، براساس تصمیم اعضای این انجمن بانک اقتصادنوین نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران برای دو سال دیگر به عضویت هیات‌مدیره این انجمن درآمد.

براین‌اساس در آخرین مجمع عمومی انجمن بانکداران آسیایی (Asian Bankers Association) که با مشارکت بیش از 150بانکدار برجسته، قانون‌گذار بانکی و استادان دانشگاهی برگزار شد، بانک اقتصادنوین در فضایی رقابتی با بانک‌های بزرگ آسیایی و منطقه‌یی موفق شد برای سومین دوره متوالی به عضویت هیات‌مدیره انجمن بانکداران آسیایی درآید. حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین که در گردهمایی این انجمن در کشور عمان حضور داشت درخصوص جزییات این گردهمایی گفت: حضور بانک اقتصادنوین در دو دوره گذشته هیات‌مدیره انجمن و مجمع سالانه بسیار فعال و تعیین‌کننده بود به‌طوری‌که توانست در رقابت با کشورهای معتبر بیشترین تاثیر را برجا بگذارد.

وی افزود: در این نشست جلسات مشترک مختلفی با حضور بانک اقتصادنوین ازجمله کمیته سیاست‌گذاری برگزار شد.

در جلسه کمیته سیاست‌گذاری پیشنهاد بانک اقتصادنوین به‌عنوان نماینده‌یی از جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار گرفت.

وی در تشریح جزییات این پیشنهاد گفت: بانک اقتصادنوین در پیشنهاد خود به کمیته سیاستگذاری انجمن بانکداران آسیایی توجه خاص به بانکداری اسلامی را مطرح کرد که پس از بحث و تبادل‌نظر درخصوص این موضوع مقرر شد این بحث با راهبری بانک اقتصادنوین در دستور کار قرار گیرد که این پیشنهاد به تصویب نهایی هیات‌مدیره انجمن رسید. بانک اقتصادنوین در اجلاس هیات‌مدیره انجمن بانکداران آسیایی حضور موثر و تاثیرگذاری داشت که از آن‌جمله می‌توان به ارایه مقاله و فیلم معرفی کشوری (Country Presentation) با هدف معرفی توانمندی‌ها، فرصت‌ها و مزیت‌های سرمایه‌گذاری در کشور عزیزمان و توانایی‌های بانک اقتصادنوین اشاره کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر