پیک بادپا موظف است از اتحادیه مجوز بگیرد

۱۳۹۳/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۷۰

تعادل| داوود محمدی بازرس اتحادیه صنف پیک موتوری در گفت‌وگو با «تعادل» تصریح کرد: طبق بند2 قانون نظام صنفی تاکید کرده که تمام واحدهای صنفی باید تحت نظر اتحادیه باشند بنابراین پیک بادپا موظف است از اتحادیه مجوز بگیرد.

وی افزود: طبق قانون سال88 صنعت، توسعه حمل‌ونقل کلیه ساماندهی حمل‌ونقل بار و مسافر در شهر به‌عهده شهرداری‌ها است و طبق ماده32 قانون آیین تخلفات راهنمایی و رانندگی ساماندهی حمل‌ونقل به‌عهده شهرداری است بنابراین شهرداری مجاز به ساماندهی است نه این‌که در سطح شهر شروع به دادوستد کند و به حریم واحد صنفی ورود پیدا کنند.

بازرس اتحادیه صنف پیک‌وموتور در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که پیک بادپا عضو اتحادیه پیک موتوری محسوب می‌شود یا خیرگفت: در سال73 این شرکت متعلق به «شرکت تعاونی کارکنان شهرداری تهران» بود که در حال حاضر نیز به‌یک شخص واگذار شده و این شرکت به‌نام «شهریار» در سطح شهر برخلاف قانون فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به این‌که شرکت بادپا متعلق به تعاونی کارکنان شهرداری است و ارتباطی با شهرداری ندارد تصریح کرد: این افراد از نام شهرداری سوءاستفاده می‌کنند و در سطح شهر در حال فعالیت هستند.

بازرس اتحادیه پیک موتوری ادامه داد: شرکت بادپا به‌نام «تعاونی کارکنان شهرداری است» نه شهرداری یعنی کارکنانی در این مجموعه ذی‌نفع هستند و طبق استعلامی که اتحادیه پیک بادپا از شهرداری گرفته، شهرداری نیز این مجموعه را فاقد امتیاز می‌داند

بازرس اتحادیه صنف پیک موتورداران افزود: هزینه‌های پیک بادپا بدون تعرفه اتحادیه صنف پیک موتور است و این هزینه‌های گزاف سبب ناسامانی و گله‌های مردم در سطح شهر شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر