کوتاه از تجارت

۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۴۸۳

نعمت‌زاده: افزایش قیمت ۱۸ کالا را من اعلام نکرد‌م

وزیر صنعت با اظهار بی‌اطلاعی از ابلاغ بخشنامه افزایش قیمت ۱۸ کالای اساسی، گفت: بنده بخشنامه‌یی درخصوص افزایش قیمت کالاهای اساسی اعلام نکرده‌ام. محمدرضا نعمت‌زاده درباره ابلاغیه جنجال‌بر‌انگیز افزایش قیمت 18 کالای اساسی که توسط وی رسانه‌یی شده بود، اظهار داشت: اطلاعی از این موضوع ندارم. نعمت‌زاده در واکنش به این سوال که این بخشنامه توسط شما و درجمع خبرنگاران اعلام شده است، گفت: بنده بخشنامه‌یی درخصوص افزایش قیمت کالاهای اساسی اعلام نکرده‌ام. براساس این گزارش، موضوع افزایش قیمت کالاهای اساسی در هفته گذشته بازتاب زیادی میان رسانه‌ها و مردم داشته است. زیرا این موضوع باوجود اینکه در جمع خبرنگاران توسط وزیر صنعت اعلام و بعد از مدت کوتاهی نامه‌یی در این‌باره در رسانه‌ها منتشر شد، سخنگوی دولت از این موضوع مهم اظهار بی‌اطلاعی‌ کرد. حال وزیر صنعت هم موضوع افزایش قیمت کالاهای اساسی را به‌طور کامل رد کرده است.


بهادرانی مشاور عالی خوانساری شد

مسعود خوانساری طی حکمی ابراهیم بهادرانی را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد. به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، رییس اتاق تهران درحکمی که هفتمین روز مردادماه صادر شد، بهادرانی را باتوجه به سوابق و تجارب مدیریتی‌اش به عنوان مشاور عالی خود انتخاب کرد. خوانساری در این حکم ابراز امیدواری کرده است که مشاور عالی‌ او با بهره‌گیری از شایستگی‌های علمی و اجرایی خود در پیشبرد برنامه‌های اتاق تهران به ویژه درحوزه آموزشی و پژوهشی به اتاق تهران و بخش خصوصی یاری رساند. در این حکم آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص، سوابق و تجارب مدیریتی ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور عالی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران منصوب می‌گردید.


تفویض اختیارات وزارتخانه‌ها به مناطق آزاد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس گفت: با توجه به تغییر نگرش دنیا به ایران اجرای قانون تفویض اختیار وزارتخانه‌ها به مناطق آزاد الزامی است. محسن خادم عرب باغی درجمع سرمایه‌گذاران و اعضای دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گزارش داد؛ شاهد تغییر نگرش دنیا نسبت به ایران و توسعه روابط اقتصادی کشور هستیم و در این بین اجرای قانون تفویض اختیارات وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی به مدیران عامل مناطق آزاد سرعت پیشرفت و سرمایه‌گذاری‌ها را چندین برابر می‌کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر