جنگیدن در عین تعامل برای احقاق حقوق اتاق

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۳۰۳

پدرام سلطانی نایب‌رییس اتاق بازرگانی ایران درمورد کابینه جدید پارلمان بخش خصوصی بر این باور است که باتوجه به اینکه این انتخاب، حاصل یک اجماعی بوده که در اتاق اتفاق افتاد، به‌طور حتم کار تیمی همگرایی در اداره اتاق افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: ترکیب جدید اعضای اتاق بازرگانی به نسبت جوان‌تر شده است و به‌نظر می‌رسد که به‌طور متوسط اعضا از تحصیلات و دانش بالاتر و بیشتری برخوردار هستند که همین موضوع زمینه رشد و توسعه بیشتری در اتاق را فراهم خواهد کرد.

سلطانی بااشاره به یکپارچه بودن اعضای جدید و فعلی اتاق بازرگانی اظهار کرد: گروهی که درحال حاضر سکان چهارسال اتاق بازرگانی ایران را دست گرفته است، با برنامه گروهی وارد انتخابات شده است به همین جهت فکر می‌کنم که تنش، چالش و تضاد به حداقل ممکن برسد اگرچه ما تضارب آرا را حفظ می‌کنیم.

نایب‌رییس اتاق بازرگانی ایران در ادامه به اهداف چهارسال آینده اتاق اشاره کرد و گفت: شاید نتوانم عنوان مهم‌ترین و ویژه‌ترین را به اهداف پیش‌روی اتاق آینده بدهم اما می‌توانم با صراحت عنوان کنم که «جنگیدن درعین تعامل برای احقاق حقوق بخش خصوصی و رساندن آن به جایگاه شایسته و بایسته آن» مهم‌ترین موضوعی باشد که در چهارسال آینده به خوبی برای رسیده به آن تلاش خواهیم کرد و در این راه نیز به شخصه هیچ کوتاهی نخواهم کرد. سلطانی با ابراز امیدواری درباره برنامه‌های مدون پیش‌روی اتاق ایران گفت: ما آمده‌ایم که صدای بخش خصوصی را به گوش همگان برسانیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر