حراج بزرگ تایلند از خرداد تا مرداد 94

۱۳۹۴/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۸۳۹

از نیمه خردادماه سال‌جاری جشنواره بزرگ خرید تایلند در هفت شهر بانکوک، چیانگ‌مای، پوکت؛ پاتاپا، هواهین و ادون تانی از 25خرداد تا 24مردادماه شروع می‌شود. این جشنواره را برندهای جهانی و معتبر با تخفیف‌هایی تا 70درصد پشتیبانی می‌کنند. نهاد گردشگری تایلند برنامه گسترده‌یی را در بازار مسافرتی ایران برای آگاهی بخشی به مسافران تابستانی در سه شهر تهران، مشهد و شیراز آغاز کرده است. شرکت هواپیمایی قطر تازه‌ترین برنامه‌ها و خدمات خود را در مشهد و شیراز معرفی کرده و در تهران نیز همایشی با همکاری هواپیمایی ماهان برگزار شد. گزارش ماهنامه سفر را از این رویداد می‌خوانید.

درهمایشی که با عنوان «جشنواره خرید بزرگ تایلند» برپا شد، هومر برقانی نماینده بازاریابی و توسعه بازار نهاد گردشگری تایلند ویژگی‌های این جشنواره بزرگ را تشریح کرد. به گفته آقای برقانی، این رویداد تاثیر قابل توجهی در فروش دفاتر خدمات مسافرتی خواهد داشت زیرا این جشنواره خرید تنها به کالاها محدود نمی‌شود بلکه مراکز تفریحی، سایت‌های دیدنی، خطوط هواپیمایی، رستوران‌ها، مرکز خرید جواهرات و هتل‌ها و طیف گسترده‌یی از زنجیره فعال درصنعت گردشگری تایلند خود را موظف دانسته‌اند تا این میزان تخفیف را در ارایه کالا و خدمات ارایه دهند.

به گفته آقای برقانی زمانی که مسافران به فرودگاه بانکوک می‌رسند، می‌توانند با مراجعه به غرفه نهاد گردشگری تایلند اطلاعات کامل از تمام مراکزی که لوگوی مخصوص جشنواره خرید را بر سردر خود دارند، دریافت کنند.

در برخی فروشگاه‌ها مانند کینگ‌تاور تا 70درصد تخفیف است و مالیات بر ارزش‌افزوده به عوض فرودگاه درهمان فروشگاه به مسافر بازگردانده می‌شود.

در مکان‌هایی نیز کوپن‌های 500 و 700 بات ارایه می‌شود که مسافران می‌توانند از این تخفیفات کوپن‌ها در رستوران‌ها استفاده کند.

برندهای بین‌المللی از زارا و اچ ان‌ام و پرادا، آرمانی، باس، سواچ، دانهیل و... ازجمله برندهایی هستند که تخفیفات بسیار مناسبی را اعلام کرده‌اند. اقای برقانی گفته است که به همه کارگزاران ایران اعلان شده با بسته‌های خاص 5شب یا 7شب مخصوص خرید با قیمت مناسب ارایه کنند و 5 پرواز هفتگی ماهان به بانکوک برای این طرح بسیار مناسب خواهد بود.

او ازجمله هتل‌هایی که در جشنواره خرید تخفیف ویژه ارایه می‌دهند را هتل‌های آناتارا؛ نوتول؛ سیام کمپینسکی اعلام کرد.

به گفته او حتی کسانی که از سایت‌های آنلاین بری خرید محصولات گردشگری استفاده می‌کنند می‌توانند از این تخفیفات بهره‌مند باشند.

مراکز پزشکی و اسپا نیز شامل این تخفیفات خواهند بود. از اسپاهای معروف اوسیس هم شامل تخفیف جشنواره خرید تایلند می‌شوند.

رستوران‌ها شامل مک‌دانلد و کینگ برگر نیز در این جشنواره از 7 تا 10درصد تخفیف

ارایه می‌دهند.

مراکز خریدی ازجمله سیام،‌ام بی‌کی و سنترال در چینگ مای و بازار پتونم، رابینسون؛ 50 تا 80درصد تخفیف را اعلام کرده‌اند.

حسین حسینی مدیر بازاریابی و امور بین‌الملل ماهان نیز دراین مراسم از افزایش تعداد قابل توجه هواپیماهای ارباس نو در این شرکت هواپیمایی خبر داد که درشرایط تحریم و با ترفندهای ویژه به ناوگان هواپیمایی کشور افزوده شده است. به گفته حسینی مقاصد جدیدی چون پکن؛ ایروان؛ مونیخ و به تازگی میلان به مجموعه شبکه پروازی هواپیمایی ماهان افزوده شده است. به گفته او پرواز مستقیم به پوکت یکی از تقاضاهای مکرر است اما به‌دلیلی برخی مسایل ازجمله سوخت هنوز این شرکت هواپیمایی موفق به برقراری این پرواز مستقیم نشده است. آقای حسینی می‌گوید: ‌تمام پروازها به خاور دور با ایرباس 340 انجام می‌شود. صندلی‌ها عوض شده و هرجفت آن با 300کیلوگرم وزن 30هزاریورو قیمت دارد. سرویس تجاری این شرکت هواپیمایی نیز تغییر کرده است. ظروف عوض شده و ابراز امیدواری کرد که تا پایان تابستان ماهان بتواند سرگرمی‌های درون پروازی را ارتقا دهد. آقای حسینی گفت: شرکت هواپیمایی ماهان با تمامی شرکت‌های مطرح هواپیمایی که درمنطقه پایگاه دارند ازجمله قطر، امارات؛ الاتحاد و... درحال رقابتی فشرده است. خدمات این برندها همه ما را حیرت‌زده کرده‌ و چاره‌یی نداریم جز اینکه خدمات خود را ارتقا دهیم. البته ماهان هزینه تبلیغات ندارد اما به‌صورت رودررو با بازوان اجرایی خود یعنی دفاتر خدمات مسافرتی به توسعه بازار

اهتمام دارد.

او تاکید کرد که تایلند برای این شرکت هواپیمایی یک مقصد عالی بوده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر