ضرورت ساماندهی فعالیت‌های تجاری بانوان

۱۳۹۳/۰۶/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۶۷

ایرنا نایب‌رییس کانون زنان بازرگان ایران گفت: ساماندهی فضای کسب وکار و ارتقا کارآفرینی بانوان ایران اسلامی با هدف توانمند‌سازی و بهبود فعالیت‌های نیمی از فعالان جامعه ضروری است.

مهین بوالحسنی افزود: کانون زنان بازرگان، توسعه و ارتقا کارآفرینی در حوزه بانوان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی، فراهم کردن زمینه فعالیت بانوان در عرصه تولید و تجارت کشور و حمایت‌های علمی، تخصصی و حقوقی از آنان را از اهم فعالیت‌های این کانون برشمرد.

این بانوی پیشکسوت بازرگان افزود: در اساسنامه کانون زنان بازرگان که ملزم به‌اجرای آن هستیم از زنان تولید‌کننده و بازرگان که در نوآوری، پژوهش، خلق ابتکارات و اختراعات فعال هستند، حمایت می‌کنیم.

این مسوول، تعامل، همفکری و همکاری با دانشگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی، برگزاری همایش‌ها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و ایجاد ارتباط با تشکل‌های کانون زنان در استان را از دیگر وظایف این کانون عنوان کرد.

وی یادآورشد: بانوان در عرصه تجارت و کسب وکار هم‌اکنون با مشکلات و موانع ناشی از ضوابط و مقررات دست و پاگیر مواجه هستند که رفع این مشکلات همکاری نزدیک مسوولان ذیربط را می‌طلبد. بوالحسنی، حرکت دولت تدبیر و امید در مسیر استفاده از بانوان توانمند در پست‌های حساس مدیریتی را حرکتی شایسته دانست و گفت: امیدواریم مشکلات بانوان توانمند و کاردان بازرگان ایرانی در مسیر کسب وکار نیز برطرف شود.

کانون زنان بازرگان استان البرز بر اساس قانون و با موافقت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان و اتاق ایران تشکیل و دارای شخصیت حقوقی مستقل و به‌صورت صنفی، غیر انتفاعی و غیر سیاسی فعالیت می‌کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر