استفاده اتاق بازرگانی تهران از تجربیات گذشته

۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۷۹۴

تسنیم

محمدحسین برخوردار درخصوص نتیجه انتخابات اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: مولفه‌های مختلفی در نتیجه انتخابات اثرگذار بوده است. بخشی از این مولفه‌ها به مدیریت و هوشمندی و توان فعالیت تشکیلاتی لیست برنده باز می‌گردد و بخشی نیز به خطای محاسباتی گروه‌های دیگر و همین جا شایسته است در کنار تقدیر و تشکر از تک‌تک فعالان اقتصادی که در واقع پیروزشدگان این انتخابات بزرگ هستند، به گروه ائتلاف برای فردا نیز تبریک عرض کنم.

وی بااشاره به نقش هیات نمایندگان دوره‌های قبلی اتاق ادامه داد: پررنگ شدن نقش بخش خصوصی در اقتصاد کشور موجب شده تا دارندگان کارت‌های بازرگانی که بسیاری از آنها تا چندی قبل تنها مشغول به اداره بنگاه خود بودند، امروز این انگیزه را پیدا کنند که با حضور در مراتبی بالاتر چون نهادهای مدنی و تشکل‌ها نه‌تنها برای بهبود فعالیت اقتصادی خود چاره‌اندیشی کنند بلکه به این باور برسند که می‌توانند در اقتصاد ملی نیز اثرگذار باشند و این پیام پر برکتی است که بی‌شک تلاش هیات نمایندگان دوره‌های قبلی اتاق تهران و همچنین اتاق ایران در به ثمر رسیدن آن کاملا مشهود است. به گفته برخوردار، سیر تکاملی تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری ذاتا نیازمند مشاوره، همدلی و هم‌افزایی است و هیچ‌کس یا هیچ گروهی نمی‌تواند خود را بی‌نیاز از مشاوره با سایر گروه‌ها بداند و این پیام کلیدی است که در بطن هم‌افزایی جوانان و پیشکسوتان نهفته است.

رییس مجمع واردات ضمن ابراز امیدواری نسبت به ادامه فعالیت گروه‌هایی که در آستانه انتخابات شکل گرفتند، اظهار داشت: شایسته است فعالیت این جمع‌ها به دوره انتخابات محدود نشود و در این خصوص نیز هیات نمایندگان جدید باید بتواند انگیزه لازم را در این گروه‌ها زنده نگه دارند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر