جلوگیری از واردات بی‌رویه برنج در دستور کار دولت

۱۳۹۳/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۸

معاون اجرایی رییس‌جمهور با بیان اینکه حمایت از کشاورزی از اصول فعالیت‌های دولت است، گفت: جلوگیری از واردات بی‌رویه برنج و تعیین قیمت تضمینی آن از اولویت‌های دولت برای حمایت از بخش‌کشاورزی است. محمد شریعتمداری با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: همه دولت‌های خدمت‌گزار از شروع فعالیت‌ها برای تحقق آن چیزی در تبلیغات انتخابات می‌گویند تلاش کردند و امروز حرف‌ها و صحبتی برای ضعیف خواندن سایر دولت‌ها نیست و بیان این فعالیت‌ها هدف شناخت دقیق از فعالیت‌ها و موضعی است که در آن قرار داریم.

وی گفت: در شروع فعالیت‌ها در دولت تدبیر و امید با یکی از نقاط مهم دشمنی علیه ایران مواجه بودیم، استکبار با اعمال قطعنامه‌های ظالمانه و وحشیانه نه‌تنها در حوزه‌های اقتصادی بلکه در همه حوزه‌های دولت مستولی و حاکم شد.

معاون اجرایی رییس‌جمهور با بیان اینکه حمایت از کشاورزی از اصول فعالیت‌های دولت است، گفت: جلوگیری از واردات بی‌رویه برنج و تعیین قیمت تضمینی آن از اولویت‌های دولت برای حمایت از بخش‌کشاورزی است. وی از بین رفتن محدودیت‌ها در صنایع کشور را سبب به وجود آمدن جو روانی مثبت در بازار کسب و کار عنوان کرد و گفت: نرخ تورم نقطه به نقطه از45درصد به 14.6درصد کاهش پیدا کرده و ظرف مدت یکسال توانستیم نرخ تورم 12ماهه را از 45درصد به 23درصد برسانیم.

معاون اجرایی رییس‌جمهور با اشاره به اینکه کشور با نرخ رشد منفی اقتصادی مواجه بود، گفت: نرخ رشد منفی اقتصادی و رکود تورم تا پایان امسال از بین می‌رود.

شریعتمداری ایجاد یکپارچگی بین صفوف ملت ایران را از اصول فعالیت دولت دانست و افزود: این اصل تنها به عامه مردم برنمی‌گردد و مربوط به گروه‌های سیاسی نیز می‌شود.

وی با اعلام اینکه گروه‌های سیاسی با روی کارآمدن دولت تدبیر وامید به یکدیگر نزدیک‌تر شده‌اند، گفت: گروه‌های سیاسی این امکان را فراهم می‌کنند که مردم از بین حرف‌های مختلف سیاسی بهترین حرف را انتخاب کنند و این برای کشورمان برکت است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر