از میان سایت‌های خبری

۱۳۹۳/۰۹/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۸۷۳

راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد نوزادان در تهران

اعتدال رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: متاسفانه برخی از نوزادانی که متولد می‌شوند به مواد مخدر اعتیاد دارند و برای درمان این نوزادان باید مراکز ترک اعتیاد همانند یک بیمارستان مجهز راه‌اندازی شود. فاطمه دانشور در ادامه یکصدوپانزدهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قانون اساسی رفاه عمومی را به وظیفه دولت قرار داده است گفت: دولت نیز این وظیفه را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سپرده است و در این میان بحث آسیب‌دیدگان اجتماعی به عهده سازمان بهزیستی است.


رهبری بخواهند، درباره عربستان کمک می‌کنم

ساعت 24 رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره احتمال سفر خود به عربستان سعودی به روزنامه آساهی ژاپن گفت: بهبود روابط ایران و عربستان در اولویت برنامه‌های من است، که وقتی رهبری درباره آن کمک بخواهند، کمک می‌کنم. اگر زمانی به عربستان سفر کنم، سفر زیارتی خواهد بود. چون مسایلی که مربوط به رهبری و دولت می‌شود، مسوولیت‌های من نیست. بهبود روابط با عربستان در اولویت برنامه‌های من است که هر وقت کمک بخواهند، کمک می‌کنم.


نخستین اطلاعیه «حزب ندا» پس از تاسیس

مشرق‌نیوز حزب ندای ایرانیان در بیانیه اعلام موجودیت خود عنوان کرد تحقق عدالت، آزادی و مردم‌سالاری در ایران، آرمان این حزب است. هیات موسس حزب ندای ایرانیان یک روز بعد از اعلام موافقت کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور با تشکیل رسمی این حزب، بیانیه اعلام موجودیت این حزب را منتشر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: «حزب ندای ایرانیان ثمره فضای جدیدی است که به یمن حماسه مردم در ۲۴خرداد۱۳۹۲ ایجاد شده و تحقق جامعه مدنی، حرمت نهادن به آزادی و استقلال کشور را در افق دید خود قرار داده است.»


عامل ترور دانشمندان هسته‌ای ایران

رجانیوز «جیم دان» افسر سابق ارتش امریکا در مصاحبه با روزنامه القدس‌العربی فاش کرد که یک سازمان شبه‌نظامی سری امریکایی عامل ترور دانشمندان هسته‌یی ایران طی چند سال گذشته بوده است. به‌گفته جیم دان گروهی که این ترورها را انجام داده‌اند آموزش‌های ویژه را در خاک اردن گذرانده بودند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر