انتقاد از طرح واگذاری مدارس دولتی

۱۳۹۳/۰۸/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۵۴۲


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از اقدام اخیر وزارت آموزش و پرورش در واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی گفت: با توجه به پایان مهلت دو هفته‌یی مجلس به وزیر آموزش وپرورش برای پاسخگویی در این زمینه، منتظر ارایه پاسخ وزیر هستیم تا تصمیم‌گیری نهایی از سوی نمایندگان انجام شود.

عبدالوحید فیاضی درگفت‌وگو با خانه ملت با یادآوری نزدیک شدن به اتمام مهلت دو‌هفته‌یی مجلس به وزیرآموزش وپرورش برای پاسخگویی درباره چرایی واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی گفت: مهلت درنظر گرفته شده هفته جاری به پایان خواهد رسید و وزیر آموزش وپرورش باید پاسخ قانع‌کننده‌یی درخصوص واگذاری مدارس دولتی با وجود کمبود فاحش محیط‌های آموزشی به نمایندگان بدهد.

این نماینده درمجلس نهم با تاکید بر اینکه مدارس استیجاری و مشکلاتی که با آن مواجه هستند از مهم‌ترین معضلات آموزش و پرورش است، گفت: بهتر است مسوولان در مسیر رفع مشکلات مدارس که مهد آموزش کشور به شمار می‌روند قدم بردارند نه اینکه نسبت به پاک‌کردن صورت مساله با واگذاری آنها به بخش خصوصی اقدام کنند.

فیاضی با تاکید بر اینکه اصرار وزارت آموزش و پرورش بر ادامه روند کنونی و واگذاری مدارس به بخش خصوصی به واکنش و برخورد جدی نمایندگان منجر خواهد شد،گفت: دولت باید با پاسداری از اموال ملت در راستای ارتقای بهره‌وری حرکت کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر