توکلی: دولت 3 ماه آخر سال کسری بودجه دارد

۱۳۹۳/۰۸/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۲۰۵

باوجودی که سخنگوی دولت، هفته گذشته از نبود کسری بودجه خبر داده، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به کاهش 25 دلاری قیمت نفت گفت: دولت 3 ماه پایانی سال کسری بودجه خواهد داشت.

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با مهر با اشاره به واکنش وزیر صنعت به استعفا از عضویت در 20 هیات‌مدیره شرکت‌های پتروشیمی گفت: دیوان محاسبات باید گزارش رسمی خود را درباره این موضوع ارایه کند تا صحت استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت معلوم شود.

وی با بیان اینکه بنده در این رابطه 6 ماه پیش نامه‌یی به دیوان نوشتم، افزود: دیوان محاسبات پاسخ گفتن به این موضوع را به تاخیر انداخته و تاکنون نظر خود را اعلام نکرده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس در پاسخ به این سوال که کاهش 25 دلاری قیمت نفت چه تاثیری در بودجه سال جاری کشور خواهد داشت، بیان کرد: متاسفانه بودجه کشور به نفت وابسته است که باوجود این شرایط یعنی کاهش قیمت نفت، دولت 3 ماه پایانی سال کسری بودجه خواهد داشت.

توکلی درباره نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه توسط دولت طبق آنچه که مجلس به تصویب رسانده است، گفت: دولت در رابطه با اجرای قانون هدفمندی وظایف خود را انجام نداده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر