رسانه‌های فاسد این جنایت را با امر به معروف مرتبط نکنند

۱۳۹۳/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۴۱۱

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وزارت ارشاد و هیات نظارت بر مطبوعات نباید اجازه دهند که رسانه‌های فاسد و غربزده این جنایت را با مقدسات و واجباتی مثل امر به معروف و نهی از منکر مرتبط کنند و به این بهانه به تضعیف ارزش‌ها بپردازند.

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی به ایسنا گفت: اوج‌گیری محبوبیت انقلاب اسلامی و حرکت بسیج و حزب‌الله در جهان و خطری که گسترش نفوذ این جریان برای مستکبران ایجاد کرده است، امریکا و رژیم صهیونیستی را به عکس‌العمل‌های جنایتکارانه‌یی واداشته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین راه‌اندازی و هدایت گروه‌هایی با عملیات خشونت‌بار و نسبت دادن آن به مسلمین را ازجمله عکس‌العمل‌های جنایتکارانه امریکا و رژیم صهیونیستی دانست و افزود: راه‌اندازی گروه‌های تروریستی و بمب‌گذار و نسبت دادن آن به مسلمانان اهل سنت، تحریک روحانی‌نماهای شیعه‌نما به توهین به اهل سنت و ترغیب به انتقام‌گیری از اهل سنت به جای تکفیری‌ها و تشویق به قمه‌زنی و راه‌اندازی جریان جنایتکاری مانند القاعده و داعش نمونه‌هایی برای خشن جلوه دادن مسلمانان است. نقدی اضافه کرد: امروز هم می‌بینیم وقتی یک عمل جنایتکارانه انجام می‌گیرد و اسید می‌پاشند به صورت زنان مظلوم، فورا شبکه رسانه‌یی بیگانه وارد عمل می‌شود و با تیترهای مشابه سعی می‌کند این اسیدپاشی را به امر به معروف و نهی ازمنکر ربط بدهد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر