مردم در انتخابات اردیبهشت ماه 96 نیاز به قیم ندارند

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۴۰۲۱

«مردم ایران برای انتخابات سال 96 نیاز به قیم ندارند.» این بخشی از جملاتی است که محمود واعظی درباره انتخابات اردیبهشت ماه مطرح کرده است. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مردم در انتخابات آزاد هستند و نیاز به قیم ندارند، گفت: مردم وقتی برنامه نامزدها را مطالعه و عملکردها را بررسی کنند، متوجه می‌شوند به چه کسی رای دهند.

به گزارش ایرنا، محمود واعظی دیروز در دومین جلسه شورای اداری خراسان‌جنوبی افزود: 29 اردیبهشت ماه آینده 2 انتخابات مهم شوراها و ریاست‌جمهوری در ایران برگزار می‌شود، مهم نیست چه کسانی انتخاب می‌شوند، تنها برگزاری انتخابات پرشور، سالم و قانونمند بسیار مهم است.

وی با اظهار اینکه داوطلبان انتخابات و طرفداران آنها برنامه‌های خود را ارائه و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند، تصریح کرد: باید اخلاق در انتخابات رعایت شود تا نتیجه آن موجب وحدت بیشتر و انسجام ملی در کشور شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه بیان کرد: قوای سه‌گانه بدون یکدیگر قادر به اداره کشور نیستند، اگر کسی تصور کند این کشور

80 میلیونی را با آن گستره جغرافیایی با یک حزب و گروه اداره کند، اشتباه می‌کند. واعظی گفت: این کشور باید توسط همه شایستگان اداره شود، بین قوای سه‌گانه تعامل نزدیک باشد و همکاری نزدیک بین نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی با دولت باشد چون همه اینها یک خانواده هستند و باید تحت زعامت مقام معظم رهبری با یکدیگر کار کنند.

وی ادامه داد: امروز کسانی که دور یک میز به عنوان اعضای کابینه دولت یازدهم نشسته‌اند تفکر مختلف دارند، شایستگی در انتخاب افراد ملاک بود و به هیچ‌وجه وابستگی به فلان حزب یا جریان سیاسی تاثیری در انتخاب افراد نداشته است. این عضو دولت یازدهم یادآور شد: به همین دلیل در سه سال و نیم گذشته آرامش و ثبات در کشور برقرار شد و در این فضای همکاری و تعامل، دولت کارهای بزرگی انجام داد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر