افشای گزینشی سخنان ظریف خدمت به دشمنان انقلاب است

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۷۹۳

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتشار بیانیه‌یی نسبت به اقدام جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در انتشار اظهارات منتسب به محمدجواد ظریف در جلسه این کمیسیون، طی بیانیه‌یی اعلام کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌های مجلس از حساسیت و ظرافت‌های ویژه‌یی برخوردار است که عدم توجه به قواعد حاکم بر آن می‌تواند به منافع ملی ضربه زند. حضور منظم وزرای خارجه، اطلاعات، کشور و دفاع و فرماندهان نیروهای مسلح در این کمیسیون نشان‌دهنده میزان اهمیت حفظ اصرار نظام در این جایگاه مهم است.

حادثه تلخی که هفته گذشته پس از جلسه مشترک وزیر محترم امور خارجه و معاونان این وزارتخانه و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اتفاق افتاد، هنجارشکنی و حاشیه‌سازی بی‌منطقی بود که اکثریت قریب به اتفاق اعضای کمیسیون نسبت به آن معترض هستند.

عدم توجه به ضرورت حفظ مطالب مطرح شده در آن جلسه و اصرار بر افشا و انتشار آن به صورت ناقص و گزینشی، گناهی است نابخشودنی و خدمتی است به دشمنان انقلاب اسلامی که مراجع ذی‌صلاح باید به آن رسیدگی کنند. سخنی که وزیر محترم امور خارجه در این جلسه اعلام کرد، نه اشتباه در برجام بود و نه اشتباهی در سیاست‌های راهبردی نظام؛ بلکه صرفا اشاره‌یی بود به یک اشتباه در اعلام موضع. کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن ابراز تاسف از این واقعه تلخ بر ضرورت وحدت و همدلی آحاد مردم و مسوولان و همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و منافع ملی تاکید می‌کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر