پیروزی سوریه بر تروریست‌ها در آینده‌ای نزدیک

۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۳۱۰

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه گروه‌های تروریستی منطقه پشتیبان‌هایی منطقه‌یی و فرامنطقه‌یی دارند، تاکید کرد: خبر پیروزی ملت و دولت سوریه بر تروریست‌ها در آینده‌یی نزدیک شنیده خواهد شد. به گزارش ایسنا، کاظم جلالی در دیدار با هدیه خلف عباس رییس مجلس سوریه با اشاره به ظلم‌های وارد آمده بر دولت و ملت سوریه، گفت: امروز منطقه به‌دلیل حضور تروریست‌ها در وضعیت ناامنی قرار گرفته که خروج از آن نیازمند تعامل کشورهای منطقه بدون دخالت کشورهای فرامنطقه است.

وی با بیان اینکه بحران سوریه باید از مسیر سیاسی خود به انتها برسد، تصریح کرد: دخالت‌ها و حمایت‌های برخی رژیم‌های منطقه و فرامنطقه باعث شده تروریست‌ها مورد حمایت مالی و تسلیحاتی قرار گیرند و به جنایت‌های خود ادامه دهند. نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گروه‌های تروریستی منطقه پشتیبان‌هایی منطقه‌یی و فرامنطقه‌یی دارند، یادآور شد: امروز وابستگی تروریست‌ها به برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه‌یی برای افکار عمومی هم آشکار شده است، درحالی که جمهوری اسلامی ایران از ابتدا عنوان می‌کرد که تروریست‌ها از حمایت برخی کشورها برخوردار هستند و نسبت به گسترش و نفوذ آنها هشدارهای لازم را به جامعه بین‌الملل اعلام کرده بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم و دولت قانونی سوریه خواهد بود، یادآور شد: امروز تروریست معضل اساسی منطقه و جهان است که مبارزه با آن نیازمند عزم و اراده جدی کشورها در برخورد صادقانه با این پدیده شوم است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر