تشکیل اتاق فکر علیه دولت با مدیریت یکی از وزرای سابق

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۸۰۲

الیاس حضرتی نماینده تهران در مجلس دهم از تشکیل یک اتاق فکر قوی علیه دولت با مدیریت یکی از وزرای سابق خبر داد.

به گزارش «تعادل»، حضرتی در حاشیه جلسه علنی دیروز در جمع خبرنگاران گفت: یک اتاق فکر قوی، منسجم و منظم علیه دولت آقای روحانی تشکیل شده که یکی از وزرای سابق آنجا را مدیریت می‌کند و به‌دنبال این است که تمام مسائلی که درمورد دولت آقای احمدی‌نژاد گفته می‌شود را مشابه‌سازی کند.

وی اضافه کرد: دولت باید با جدیت هیاتی تشکیل دهد و حقوق‌های افشا شده را بررسی کند. این توجیه هم پذیرفته نیست که دولت هم بگوید در گذشته این مسائل وجود داشته زیرا دولت این فرصت را داشته که در سه سال گذشته به این موضوع رسیدگی کند، بنابراین ما عذر دولت را نمی‌پذیریم و دولت باید برخورد جدی داشته باشد. وی خواستار اعمال تغییراتی در کابینه دولت شد و گفت: همه جامعه منتظر است وزرایی که انگیزه کافی ندارند، توانایی خوبی ندارند و کارنامه درخشانی از خود نشان نداده‌اند تغییر کنند و دولت باید از فرصت تغییر استفاده کند.

مدیر مسوول روزنامه‌های تعادل و اعتماد بااشاره به توقیف جهان‌نیوز ازسوی هیات نظارت بر مطبوعات و توقیف روزنامه قانون ازسوی دادستانی ادامه داد: ما نسبت به این روند اعتراض شدید داریم چراکه اگر به همین روش پیش برود شاهد نابودی تدریجی رسانه‌ها براساس احتیاط بیش از حد و از دست دادن جذابیت آنها خواهیم بود. البته خط قرمزهایی وجود دارد اما اینها باید استاندارد، تعریف شده و محدود باشد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر