13هزار میلیارد تومان کفاف نداد

۱۳۹۳/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۹

معاون پارلمانی رییس‌جمهور با اعلام اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام عمدتا به‌دلیل نبود نقدینگی تعطیل یا نیمه‌تعطیل شده‌اند، گفت: ۱۳هزار میلیارد تومان از بودجه عمرانی تاکنون محقق شده است.

به گزارش تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام مجید انصاری در جمع مردم شهرستان پارس‌آباد گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام که عمدتا به‌دلیل نبود نقدینگی تعطیل یا نیمه‌تعطیل شده‌اند و نیز اجرای پروژه‌های ضروری برای کشور از اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید است.

وی با بیان اینکه مبلغ 500هزار میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی در کشور اختصاص پیدا می‌کند، گفت: تاکنون 130هزار میلیارد ریال از این مبلغ محقق شده و طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح کشور اجرا شده که انجام این کار تداوم می‌یابد. انصاری با تشریح اینکه در زمان تحویل دولت نرخ تورم 44درصد بود، افزود: با تدابیر دولت یازدهم این نرخ تورم از 44درصد به حدود 15درصد رسیده و دولت در این زمینه توانسته اقدام موثری انجام دهد و همچنان تلاش مستمری را برای کاهش این نرخ انجام می‌دهد. معاون پارلمانی رییس‌جمهور تصریح کرد: برای بهبود وضعیت کشور نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اعم از تولیدی، صنعتی، کشاورزی، گردشگری، راه و سایر جوانب هستیم تا بتوانیم از وضعیت رکود خارج شده و زمینه‌های اشتغال را فراهم کنیم چراکه بدون وجود اشتغال پایدار و ثابت جوانان این مرزوبوم نمی‌توانند زندگی خود را ساخته و پیشرفت جامعه را رقم بزنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر