تیم هسته‌ای خطوط قرمز را رعایت کند

۱۳۹۳/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۸۳

خطیب نمازجمعه تهران بر رعایت خطوط قرمز توسط تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی تاکید کرد. آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به هلاکت سرکردگان گروه احرارالشام درسوریه گفت: به‌طوری که نقل شده تمام سرکردگان این گروهک تروریستی به هلاکت رسیده‌اند و هزار تروریست خود را تسلیم ارتش سوریه کرده‌اند و خود نیز به جان یکدیگر افتاده‌اند.

وی افزود: به هیات مذاکره‌کننده ایران و 1+5 می‌گویم که می‌دانید امریکا دشمن است و این را باور کنید از دشمن انتظاری جز دشمنی نیست، قرآن در مورد شیطان همین را می‌گوید.

آیت‌الله موحدی کرمانی ادامه داد: اگردرکنار این مذاکرات، مرزها را مراعات و خطوط قرمز را مراعات کنید قطعا تایید رهبر و تمام مردم را خواهید داشت.

وی درادامه سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ادامه داد: ایشان به این نکته اشاره کردند که نظام سلطه رو به افول است و از آن طرف فرمودند نظام الهی اسلامی رو به طلوع است و آنها در سراشیبی سقوط هستند، الحمدلله نظام اسلامی چهره نشان می‌دهد.

آیت‌الله موحدی کرمانی با یادآوری استفاده دولت امریکا از بمب اتم که منجر به کشته شدن 200هزار نفر در ژاپن شد، اظهارکرد: امریکا زندان‌های گوانتانامو و ابوغریب را به راه می‌اندازد و کارش حمایت از کودتاها بر ضد دولت‌های مستقل است. وی ادامه داد: امریکا پس از جنگ جهانی دوم به 50 کودتا اقدام کرده و با نیروهای ضدمردمی همکاری کرده، آیا این است معنای دموکراسی و حقوق بشر؟خطیب جمعه تهران از توسل امریکا به زور و تحریم، راه‌ انداختن حملات تروریستی و لشکرکشی‌های نظامی به عنوان دلایل دیگر افول امریکا یاد کرد و گفت: هرچند امریکا ادعا می‌کند که با القاعده و داعش هیچ ارتباطی ندارد اما تردیدی نیست که اینها حمایت‌کننده این گروهک‌ها هستند. وی با اشاره به اینکه درشرایطی که امریکا آخرین نفس‌های خود را می‌کشد از ایران، عدالت و تقوا تولید می‌شود، تصریح کرد: ‌از این رو ایران انقلابی برای همه انسان‌های آزاده جاذبه دارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر