روی موج خبر

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۴۵۲۹

میزان فطریه برای هر نفر حداقل 6هزار تومان- ایسنا دفتر وجوهات شرعی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای میزان فطریه برای هر نفر را حداقل 6هزار تومان اعلام کرد. دفتر وجوهات شرعی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعلام کرد: میزان فطریه بر اساس قیمت گندم برای هر نفر حداقل6 هزار تومان است.

استقبال گرم ناتو از توافق هسته‌ای- ایرنا ینس استولتنبرگ دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) توافق هسته‌یی به دست آمده را «پیشرفت تاریخی» خواند. وی اعلام کرد: به گرمی از توافق جامعی که ایران و جامعه جهانی به آن دست یافتند، استقبال می‌کنم. اجرای کامل این توافق امنیت بین‌المللی را تقویت خواهد کرد.

تماس اوباما با پادشاه عربستان-

ایلنا کاخ سفید در بیانیه‌یی اعلام کرد: «باراک اوباما» رییس‌جمهوری امریکا در تماسی تلفنی با «سلمان‌بن‌عبدالعزیز» پادشاه عربستان‌سعودی، وی را در جریان آخرین جزئیات طرح جامع مشترک که گروه 1+5، اتحادیه اروپا و ایران درباره آن به توافق رسیدند، قرار داد. اوباما تاکید کرد که این توافق به روشی راستی‌آزمایانه از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی با بستن تمامی راه‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

افزایش مبادلات بازرگانی ایران و روسیه-

ایرنا ویکتور ملنیکوف رییس شورای تجاری روسیه - ایران در اتاق صنایع و بازرگانی این کشور از امکان افزایش حجم مبادلات بازرگانی ایران و روسیه تا سقف 10 میلیارد دلار در 5سال آینده خبر داد.

ایرانی‌ها به ما درس پایداری دادند- ایرنا عبدالباری عطوان تحلیلگر سیاسی و سردبیر روزنامه رأی‌الیوم در مقاله‌یی با اشاره به دستاوردهای تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی ایران و امتیازهای به دست آمده برای کشورمان نوشت: ایرانی‌ها در مذاکرات هسته‌یی خود با قدرت‌های بزرگ جهان، به ما درس پایداری و مقاومت در مقابل دشمنان دادند.

ایران قدرت جهانی خواهد شد- ایرنا ساداتا زییو مگان کارشناس مرکز تحقیقات راهبردی بگین رژیم صهیونیستی با ابراز نارضایتی از توافق هسته‌یی گفت: دستاورد توافق جامع، بهبودی وضع اقتصادی ایران خواهد بود. ایران قدرت جهانی خواهد شد و نفوذ خود را در سراسر جهان گسترش خواهد داد.

تاکید بر بازگشایی کامل سفارت در تهران- تعادل فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلستان روز گذشته در مجلس عوام این کشور، تاکید کرد که دولت بریتانیا پس از توافق هسته‌یی خواهان بازگشایی کامل سفارت در تهران و گسترش روابط طرفین است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر