کوتاه از سیاست

۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۰۵

تنظیم لوایح مالکیت فکری در وزارت دادگستری

تسنیم وزیر دادگستری گفت: در حال تنظیم لوایح در زمینه حمایت از مالکیت فکری هستیم، البته بخش‌هایی از این لوایح آماده شده است. مصطفی پورمحمدی درباره اقدامات این وزارتخانه در حمایت از مالکیت فکری و صاحبان ایده برتر گفت: در حال تنظیم لوایح در این زمینه هستیم، البته بخش‌هایی از این لوایح آماده شده است. وی افزود: پس از این مساله بخش‌های تخصصی و حقوقدان‌های مرتبط دعوت خواهند شد.


تعیین اعضای شورای عالی سلامت و امنیت غذایی

ایسنا با تصمیم هیات وزیران، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده به ترکیب اعضای شورای عالی سلامت و امنیت غذایی اضافه شدند. اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور این مصوبه را در تاریخ 4/12/1393 برای اجرا به وزارتخانه‌های دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده ابلاغ کرد.


جزئیات پرواز هواپیمای میگ 29 در آسمان تهران

فارس مدیرعامل شرکت‌ فرودگا‌ه‌های کشور درباره پرواز پر سر و صدای هواپیمای نظامی بر فراز آسمان تهران و حرکت آن به سوی غرب، گفت: این هواپیما یک فروند میگ 29 نظامی بود که از مهرآباد پرواز کرد و دوباره به مهرآباد برگشت. یک فروند هواپیما که در ارتفاع پایین در آسمان تهران در حال حرکت بود، در مسیری متفاوت از جنوب شرقی تهران در ارتفاعی پایین به سمت شمال غرب و غرب پرواز کرد. خبر‌ها حاکی از آن است که این هواپیما یک فروند هواپیمای میگ 29 نظامی که بوده که از فرودگاه مهرآباد پرواز کرده است.محمدعلی ایلخانی درباره دلیل دود زیاد این هواپیما هنگام پرواز بیان کرد: ‌هواپیماهای روسی همه هنگام پرواز کمی دود دارند.


مشکلات زیست‌محیطی که سدها ایجاد می‌کنند

ایرنا رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برخی سدهای ساخته شده در کشور، منشأ مشکلات زیست‌محیطی برای رودخانه‌ها، تالاب‌ها و نیز موجب تشدید گرد و غبار شده‌اند. معصومه ابتکار روز گذشته از طریق ویدیوکنفرانس در همایش مدیران کل سازمان حفاظت محیط زیست کشور که در هتل پارس اهواز برگزار شد، افزود: به واسطه ساخت این سدها، محیط‌های طبیعی دچار مشکل شده‌اند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر