کوتاه از سیاست

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۷۶

جهانگیری به آذربایجان‌شرقی و کرمان سفر می‌کند

ایرنا معاون اول رییس‌جمهوری برای افتتاح چند پروژه عمرانی و صنعتی صبح امروز (شنبه) به استان آذربایجان‌شرقی و دوشنبه به استان کرمان سفر می‌کند. «اسحاق جهانگیری» در سفر به استان آذربایجان‌شرقی، فاز دوم خط تولید کنسانتره مس سونگون در شهرستان ورزقان را نیز افتتاح خواهد کرد.

بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های شهرداری کلان‌شهر تبریز و نیز شرکت در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی از دیگر برنامه‌های معاون اول رییس‌جمهوری در این سفر خواهد بود. همچنین جهانگیری روز دوشنبه آتی نیز برای بازدید از استان کرمان، سفری یک‌روزه به این استان خواهد داشت.


ایران تاثیرگذارترین کشور در تحولات منطقه است

ایسنا وزیر کشور، ایران را تاثیرگذارترین کشور در تحولات منطقه دانست و افزود: این مساله در تحولات کشورهایی همچون سوریه، عراق، افغانستان، لبنان، فلسطین و دیگر کشورهای منطقه قابل مشاهده است. عبدالرضا رحمانی‌فضلی در جلسه شورای اداری استان قم با بیان اینکه طی سال‌های پس از انقلاب کودتاها، اغتشاشات، جنگ و فشارهای داخلی و بین‌المللی و ظهور نیروهای نفاق و اپوزیسیون در داخل و خارج از کشور و در آخر تحریم‌های ظالمانه به میهن اسلامی تحمیل شد، افزود: با همه این اتفاقات نظام اسلامی همچنان پابرجاست.


پورمحمدی: دلیلی برای بدبینی نداریم

خبرآنلاین وزیر دادگستری با تاکید بر لزوم تداوم مذاکرات هسته‌یی، گفت: حکم شرعی و عقلانی ما این است که برویم حق خود را از دنیا بگیریم اما نباید با لبخند و وعده حریف نیز دچار وادادگی شویم. پورمحمدی اظهار کرد: البته نباید به مذاکرات بدبین باشیم؛ چراکه دلیلی برای بدبینی هم نداریم اما نقطه‌ضعف طرف مقابل را باید پیدا کنیم.

وزیر دادگستری با انتقاد شدید از کسانی که می‌گویند باید مذاکرات را تعطیل کرد، ابراز داشت: برخی می‌گویند باید مذاکرات را رها کرد درحالی که برای تثبیت جایگاه کشور نمی‌توانیم جای خالی بدهیم و اگر کنار برویم می‌گویند ایران عقب‌نشینی کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر