کوتاه از سیاست

۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۴۰

وزیر کشور: انتخاباتی به‌نام شورایاری‌ها نداریم

ایسنا وزیر کشور بااشاره به خلأ قانونی وزارت کشور درخصوص اجرای انتخابات شورایاری‌ها گفت: در مقررات و قوانین برای وزارت کشور به‌عنوان متولی برگزاری انتخابات در کشور تنها انتخابات ریاست‌جمهوری، مجلس، خبرگان و شوراها تعریف شده است و انتخاباتی به‌نام شورایاری‌ها نداریم.

عبدالرضا رحمانی فضلی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای انتخابات شورایاری‌ها مجوز قانونی را کسب کرده است یا خیر؟ گفت: هر کس متولی اجرای این انتخابات است باید در این خصوص اظهارنظر کند که آیا مجوز قانونی دارند یا خیر، اما وزارت کشور مجوزی در این خصوص صادر نکرده است.


درآمد 3 هزار میلیاردی دولت از محل جریمه مشمولان

مهر سخنگوی کمیسیون تلفیق بااشاره به بند (ط) تبصره۲۶ موضوع معافیت‌های سربازی گفت: طبق این مصوبه، مجموع جریمه مشمولان غایب که سابقه غیبت آنها از ۸سال به بالاست، باید به رقم ۳۰هزار میلیارد ریال برسد.

مفتح در پاسخ به این سوال که جریمه هر مشمول غایب چقدر است؟ گفت: آیین‌نامه‌های اجرایی جریمه‌ها باید تنظیم شود تا میزان جریمه هر مشمول غایب مشخص شود. نماینده تویسرکان در مجلس نهم گفت: درراستای اجرای طرح کاداستر، سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور علاوه بر تعرفه‌های مصوب خود می‌تواند برای استعلامات الکترونیکی هزینه دریافت کند.


پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس‌جمهور آغاز به‌کار کرد

فارس پایگاه اطلاع‌رسانی جدید معاون اول رییس‌جمهور از روز گذشته به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد.

در آستانه دهه مبارک فجر و همزمان با سفر اسحاق جهانگیری به استان هرمزگان، پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس‌جمهور فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس‌جمهور به نشانی www. fvpresident. ir در فضای مجازی قابل دسترسی است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر