از میان سایت‌های خبری

۱۳۹۳/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۰۵

حمله سایت احمدی‌نژاد به آیت‌الله هاشمی

اعتدال حامیان محمود احمدی‌نژاد در روزنامه اینترنتی «همادیلی» براین باورند که سریال پرده‌نشین درصدد است فضا را برای فعالیت آیت‌الله هاشمی در انتخابات مجلس و خبرگان فراهم کند. سریال پرده‌نشین که اخیرا از شبکه یک سیما پخش می‌شد به زندگی روحانیون و حضور آنها در محله‌ها و در کنار مردم توجه داشت و روی این موضوع متمرکز شده که روحانیون می‌توانند در حل مشکلات مردم به آنها کمک‌ کنند.


اینستاگرام فیلتر شد

رجانیوز درپی آغاز پالایش هوشمند، از اوایل هفته جاری صفحات غیراخلاقى شبکه اجتماعی اینستاگرام فیلتر شده است. این درحالی است دسترسی به دیگر صفحات این شبکه اجتماعی کماکان بدون تغییر امکان‌پذیر است.

باتوجه به اینکه اکنون گوشی موبایل در دسترس تمام گروه‌های سنی قرار دارد و گروه‌های کم سن و نوجوان از طرفداران پروپاقرص اینترنت و شبکه‌های اجتماعی هستند، امکانی که خیال والدین را در استفاده فرزندان از این فضا آسوده کند، بسیار ضروری است.


دو نامه وزیر ارشاد به ناجا درباره کنسرت‌ها

سایت 598 سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه حضور در مرکز فرماندهی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی درباره وضعیت صدور مجوز به کنسرت‌ها و همکاری پلیس با وزارت ارشاد اظهار کرد: در مورد کنسرت‌ها وزیر ارشاد دو نامه برای من نوشت که در آن به نامه‌یی استناد کرده بود که در یکی از شهرستان‌های استان تهران گفته شده بود که این افراد حق کنسرت ندارند. وزیر در این نامه پرسیده بود که اگر این افراد کنسرت نگذارند پس چه کسانی باید کنسرت بگذارند؟

احمدی‌مقدم با بیان اینکه در نهایت مقرر شد نمایندگانی از پلیس اماکن، امنیت، وزارت ارشاد و دیگر نهادهای مسوول بنشینند و جلسه‌یی بگذارند اظهار کرد: قرار شد تا در این جلسه تمهیدات و تسهیلاتی که باید درخصوص کنسرت‌ها اندیشیده شود، مشخص شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر