اخبار

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۵۶۵

موافقت مالک باشگاه اینتر به شراکت با سامسونگ

بنا بر گزارش رسانه‌های ایتالیا مالک اندونزیایی اینتر با فروش بخشی از سهام باشگاه به گروه اقتصادی سامسونگ موافقت کرده است. اریک توهیر مالک اندونزیایی باشگاه اینتر میلان که پیش از این اعلام کرد بوده حاضر است قسمتی از سهام باشگاه را به فروش بگذارد، بنا بر گزارش رسانه‌های ایتالیا شرکت اقتصادی سامسونگ آن را خریداری می‌کند. روزنامه گازتا اسپورت ایتالیا خود نوشت: توهیر مالک باشگاه نراتزوری با پیشنهاد گروه اقتصادی سامسونگ موافقت کرده و حاضر است بخشی از سهام باشگاه را به این شرکت متمول چینی بفروشد. توهیر علاوه بر باشگاه اینتر، مالک اصلی باشگاه فوتبال دی. سی. یونایتد در لیگ برتر فوتبال امریکا نیز است. بنا بر گزارش‌ها در سال 2013، دارایی خالص این متمول اندونزیایی 960 میلیون دلار برآورد شده است.


مورینیو بیکار در کنار مسی پردرآمدترین‌های سال!

در ارزیابی که مجله مشهور فرانس فوتبال انجام داده آقای خاص در کنار ستاره آرژانتینی بارسلونا به ترتیب عنوان پردرآمدترین سرمربی و بازیکن را به خود اختصاص دادند. مجله فرانس فوتبال که همیشه آمار و ارقامی در رابطه با ارزش بازیکنان و درآمد آنها ارائه می‌کند این‌بار سراغ درآمد سالانه بازیکنان و سرمربیان فوتبال رفته که آمار عجیبی را ارائه داده است. بنا بر آمار مجله فرانس فوتبال مسی با افزایش 9 میلیونی درآمدش نسبت به سال گذشته با 74 میلیون یورو در صدر پردرآمدترین بازیکنان جهان قرار دارد. رونالدو با افزایش 13 میلیون و 400 هزار یورویی در آمدش از سال گذشته با 67 میلیون و 400 هزار یورو در رده دوم قرار دارد. نیمار ستاره برزیلی نیز با افزایش 7 میلیون یورویی درآمدش نسبت به سال گذشته با 43 و نیم میلیون یورو رده سوم قرار دارد. اما این مجله آمار عجیبی را در زمینه پردرآمدترین سرمربی ارائه داده است زیرا ژوزه مورینیو سرمربی اخراج شده چلسی که اکنون تیمی ندارد با درآمد سالانه 24 میلیون یورو بالاتر از پپ گواردیولا و فابیو کاپلو قرار دارد.


اختلافات مالی رم با چلسی برای انتقال ناینگولان

رسانه‌های ایتالیا اعلام کردند که باشگاه رم برای انتقال هافبک بلژیکی خود به چلسی در مبلغ قرارداد اختلاف دارد. موضوع انتقال راجا ناینگولان هافبک بلژیک آ. اس‌رم به چلسی این روزها خبر اول رسانه‌های انگلیس و ایتالیا شده است، در این راستا در جدیدترین خبر از رسانه‌های ایتالیا دو باشگاه روی مبلغ قرارداد اختلاف نظر دارند. روزنامه گازتا اسپورت ایتالیا در چاپ امروز خود نوشت: اسپالتی در طی حضورش در لندن مذاکرات برای انتقال ناینگولان را با سران باشگاه چلسی انجام داده است اما بنا بر گزارش‌ها آنها در مبلغ قرارداد به توافق نرسیدند زیرا چلسی مبلغ 35 میلیون یورو را پیشنهاد داده است اما گرگها انتظار 45 میلیون یورو را در ازای هافبک بلژیکی خود دارند. این نشریه ایتالیایی در ادامه خبر داد: باشگاه چلسی قصد دارد 35 میلیون یورو را بپردازد و دو بازیکن خود را نیز در ازای آن 10 میلیون به جالوروسی بدهد.


قیمت جدید توپ مسابقات برای لیگ آینده

عضو هیات رییسه سازمان لیگ از کاهش رقم قرارداد تبلیغات محیطی فوتبال ایران در فصل آینده خبر داد. امیر عابدینی در مورد این جلسه گفت: یکی از مواردی که در جلسه مطرح شد گرفتن قیمت توپ برای فصل آینده است. اینکه برندها قیمت پایه خود را برای فصل آینده به ما اعلام کنند. دومین مساله‌یی که در جلسه مطرح شد موضوع برگزاری مزایده برای تبلیغات محیطی لیگ برتر بود که به‌نظر می‌رسد با توجه به شرایط اقتصادی مبلغ قرارداد تبلیغات محیطی در فصل آینده کمتر از دو فصل گذشته خواهد بود. عضو هیات رییسه سازمان لیگ ادامه داد: همچنین در مورد نحوه عقد این قرارداد صحبت شد ضمن اینکه کفاشیان گزارشی از حضور کی‌روش در تیم ملی ارائه کرد و گفت که از کی‌روش دلجویی کرده است ضمن اینکه سرمربی تیم ملی از پیشرفت لیگ فوتبال ایران ابراز رضایت کرده بود. کفاشیان به کی‌روش گفته است مشکلاتت را می‌دانیم اما از تو می‌خواهیم که بمانی و کارت را ادامه بدهی من هم اگر از ریاست فدراسیون فوتبال کنار بروم همچنان در فوتبال خواهم بود و به تو کمک می‌کنم. بودجه مورد نیاز تیم ملی را هم تامین خواهیم کرد. آخرین صحبتی که در جلسه مطرح شد برگزاری هرچه بهتر دربی 82 پایتخت بود و مسائل این مسابقه را هم مورد بررسی قرار دادیم.


بارسلونا به جذب مارکینیوس نزدیک‌تر شد

باشگاه بارسلونا توانسته است نظر مدافع میانی برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را برای پیوستن به آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا در فصل آینده جلب کند. مذاکرات مدیربرنامه‌های مارکینیوس و باشگاه بارسلونا به نتیجه رسید و این بازیکن برزیلی با وعده دریافت 4.5 میلیون یورو در سال، پذیرفته است که به کاتالان‌ها ملحق شود، اما باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تا آخرین لحظه به تلاش خود برای نگهداشتن مدافع میانی‌اش در پارکدوپرنس ادامه خواهد داد. ظاهرا باشگاه بارسلونا توانسته است با مارکینیوس به توافق برسد، اما قهرمان اروپا همچنان به مذاکرات خود با پاری‌سن‌ژرمن ادامه خواهد داد. بارسلونا به PSG پیشنهادی 45 میلیون یورویی داده است که امکان افزایش آن به 50 میلیون یورو وجود دارد، اما هنوز پاریسی‌ها با فروش بازیکن 21 ساله خود موافقت نکرده‌اند. پاری‌سن‌ژرمن پیش از این‌بارها بر تمایل خود به حفظ مدافع پیشین رم تاکید کرده است و قرارداد او با پایتخت‌نشینان فرانسه تا سال 2019 اعتبار دارد. بارسلونا پیش از این هم برای جذب مارکینیوس دست به کار شده بود، اما مسوولان پاری‌سن‌ژرمن پاسخ منفی داده بودند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر