دستمزد بازیکنان منچستریونایتد ۱۴ میلیون پوند کم می‌شود

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۵۶۳

بازیکنان شیاطین سرخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در پایان این فصل با کاهش دستمزد روبه‌رو خواهند شد. در حالی که تا پایان فصل جاری لیگ برتر تنها 6هفته باقی مانده است، منچستریونایتد برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در تلاش است.

شیاطین سرخ در حال حاضر با 53 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند و با منچسترسیتی و آرسنال، تیم‌های چهارم و سوم جدول به‌ترتیب یک و پنج امتیاز اختلاف دارند.

نشریه «تایمز» اعلام کرد که اگر منچستریونایتد در پایان این فصل از کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان بازبماند، بازیکنان این تیم جریمه نقدی می‌شوند. جریمه آنها هم به این‌صورت خواهد بود که مجموعا 14میلیون پوند از دستمزدشان کسر خواهد شد و به‌عبارتی هر بازیکن با کسر حقوق 500 هزار پوندی تنبیه خواهد شد. بر اساس گزارش این نشریه، بازیکنان منچستریونایتد به‌هنگام امضای قرارداد با این باشگاه، با دو‌بندی موافقت کرده‌اند به نام‌های «پایین‌تر از سطح استاندارد» و «بالاتر از سطح استاندارد» که به ترتیب جریمه و تشویق نقدی را برای بازیکنان به همراه دارد.

سرخپوشان شهر منچستر پس از اعلام بازنشستگی سرالکس فرگوسن در سال 2013 تنها این فصل در لیگ قهرمانان حضور داشتند که آن هم با حذف در مرحله گروهی پایان تلخی را برای پرافتخارترین تیم انگلیس رقم زد. شاگردان فن‌خال فردا (یک‌شنبه) در ورزشگاه وایت‌ هارت‌لین میهمان تاتنهام، تیم دوم جدول رده‌بندی هستند و در صورت شکست مقابل اسپرزها و برتری منچسترسیتی در بازی شنبه‌اش مقابل وست‌بروموویچ امیدهای آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمرنگ‌تر می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر