اخبار

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۱۶۱

هافبک لهستانی «سویا»

در لیست خرید بانوی‌پیر

قهرمان فصل گذشته سریA ایتالیا یک بار دیگر برای خرید هافبک لهستانی سفیدپوشان آندلس دست به کار شده است. پس از انتشار شایعاتی درباره تلاش باشگاه یوونتوس برای جذب بازیکنانی مانند هنریک مخیتاریان و یحیی توره، حالا خبر جدیدی درباره برنامه این باشگاه برای فصل نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال منتشر شده که از تمایل بانوی پیر برای خرید گرگوژ کریچوویاک، هافبک تیم فوتبال سویا حکایت دارد. این بازیکن ملی‌پوش لهستانی که 32بازی و دو گل ملی هم در کارنامه‌ دوران بازیگری‌اش دیده می‌شود، در سال‌های اخیر چند بار در لیست خرید بانوی پیر قرار گرفته بود، اما هر بار بیانکونری در جذب وی ناکام ماند. اکنون اما نشریه توتواسپورت مدعی شده است که یوونتوس خرید کریچوویاک 26ساله را در اولویت برنامه‌هایش قرار داده و این در حالی است که نگرانی‌هایی در خصوص مصدومیت او وجود دارد. به نوشته این نشریه باشگاه یوونتوس پس از اجازه دادن به سویا برای عقد قرارداد با فرناندو یورنته پیش از پایان قراردادش با تورینی‌ها، رابطه محکی با این باشگاه برقرار کرده و حالا امیدوار است که از همین موضوع برای جلب رضایت مسوولان باشگاه سویا جهت کاهش رقم درخواستی‌شان استفاده کند.


«برایانت» پیشنهاد بارسلونا

را رد کرد

اسطوره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز، پیشنهاد باشگاه بارسلونا را رد کرد. کوبی برایانت، اسطوره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز پیشنهاد باشگاه بارسلونا برای بازی در تیم بسکتبال این باشگاه را رد کرد. برایانت که با دریافت 25میلیون دلار، پردرآمدترین بازیکن فصل جاری لیگ NBA است، پیش از این اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری بازنشسته خواهد شد. برایانت در دوران نوجوانی هشت سال در ایتالیا زندگی کرده و ارتباط خوبی با باشگاه بارسلونا و بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه دارد. روزنامه موندو دیپورتیووی اسپانیا با اعلام خبر پیشنهاد تیم بسکتبال بارسلونا به فوق‌ستاره 37ساله لیکرز نوشت که برایانت از تصمیم خود مبنی بر بازنشستگی در پایان فصل بیستم بازیگری‌اش منصرف نشده و پیشنهاد باشگاه بارسا را رد کرده است.


پیشنهاد ۵۰میلیونی یوونتوس برای جذب«کاوانی»

سران باشگاه یوونتوس برای جذب مهاجم اروگوئه‌یی پارسن ژرمن حاضرند مبلغی نجومی را بپردازند. بنا بر گزارش رسانه‌های ایتالیا باشگاه یوونتوس برای تقویت خط حمله خود در فصل آینده در حال مذاکره با باشگاه پاری‌سن ژرمن است تا مهاجم اروگوئه‌یی این تیم را برای فصل آینده به خدمت بگیرد. بنا بر گزارش روزنامه گازتا اسپورت ایتالیا بیانکونری آماده پرداخت 50میلیون یورو به پاری‌سن ژرمن است تا او را در فصل آینده به تورین بیاورد. یووه در صورت انتقال این بازیکن آماده است تا حقوق سالانه 5.5میلیون یورو به او بپردازد. کاوانی در سال2013 با مبلغ 64میلیون یورو از ناپولی به پاریس منتقل شد. او در این 3فصل خود موفق شد سه بار لوشامپیونه را بالای سر ببرد.


«ابراهیموویچ »گران‌قیمت‌ترین ستاره لیگ برتر انگلیس

مهاجم مسن اما بانشاط و سوئدی پاری‌سن‌ژرمن در صورت انتقال به لیگ برتر انگلیس به صورت گران‌قیمت‌ترین بازیکن شاغل در جزیره درخواهد آمد. در روزهای اخیر یکی از بازیکنانی که در مورد تیم آینده‌اش اخبار زیادی انتشار یافته، زلاتان ابراهیموویچ است. مهاجم 34ساله‌یی که در آستانه 35سالگی قراردارد اما تاکنون در فصل جاری 35گل زده برای تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه زده و 16گل زده است. ستاره‌یی که هفته قبل با پیشنهاد خیره‌کننده‌ 75میلیون یورویی از تیم بجینگ گوان چین مواجه شد اما آن را رد کرد. وی همان‌گونه که از قبل عنوان کرده مصمم است در چنین سن و سال بالایی به تیمی درجه یک از لیگ برتر انگلیس ملحق شود. براساس اعلام روزنامه دیلی‌میل، وی از چند تیم انگلیسی برای همکاری حقوق سالانه 40میلیون یورویی مطالبه کرده است. مطابق این گزارش در صورتی که خواسته مالی وی مورد موافقت واقع شود و با تیمی درجه یک از لیگ برتر قرارداد امضا کند، آنوقت به صورت گران‌قیمت‌ترین بازیکن شاغل در آن در خواهد آمد. زیرا هم‌اکنون بالاترین سطح دستمزد متعلق به وین رونی، مهاجم قدیمی منچستریونایتد است که سالانه 17.1میلیون یورو دریافت می‌کند. پس از او سرخیو آگوئرو و یحیی توره، هر دو از منچسترسیتی سالانه 15.8میلیون یورو حقوق می‌گیرند. ادن ازارد از چلسی با 14.5میلیون یورو دستمزد در رتبه بعدی جای دارد.


پاداش شهردار «لستر» به شاگردان رانیری در صورت قهرمانی

شهردار شهر لستر برای آبی‌پوشان این شهر جایزه ویژه‌یی در صورت فتح لیگ برتر انگلیس در نظر گرفته است. لسترسیتی پیشتاز جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس در صورت کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها، نه تنها تاریخ‌ساز خواهد شد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دریافت خواهد کرد بلکه جایزه‌یی ویژه‌ از شهردار شهر لستر می‌گیرد. روبا‌ه‌ها که فصل گذشته با فاصله‌یی ناچیز از سقوط به دسته اول فوتبال انگلیس فرار کردند، اکنون در فاصله شش هفته به پایان فصل هفت امتیاز از تیم دوم جدول بیشتر دارند و این بدان معناست که آنها با بردن چهار بازی بعدی خود، صرفنظر از نتایج سایر تیم‌ها قهرمان خواهند شد. لسترسیتی تا ثبت افتخاری دور از انتظار فاصله زیادی ندارد، اما پیتر سولسبای، شهردار شهر لستر برای اینکه انگیزه مضاعفی به شاگردان رانیری بدهد به آنها پاداشی خاص را وعده داده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر