کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کولاک کرد

۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۹۳۱۲

گروه اقتصاد ورزش

آرای کمیته انضباطی به تخلفات تیم‌ها در هفته‌های بیستم، بیست و یکم و بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام خلیج‌فارس مربوط است. مسابقه دو تیم استقلال اهواز و نفت تهران در هفته 22 لیگ برتر برگزار شد که برخی تماشاگران منتسب تیم استقلال اهواز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به سرمربی تیم مقابل انجام دادند و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به استناد ماده 79 آیین‌نامه انضباطی استقلال اهواز به پرداخت 100میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان از هفته بیستم لیگ برتر برخی تماشاگران منتسب به تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر پرتاب ترقه به داخل زمین انجام دادند که بر اساس رای کمیته انضباطی این تیم باید مبلغ 100میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. در دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و راه‌آهن یزدان در هفته 21 لیگ برتر برخی تماشاگران منتسب به تیم ملوان، نسبت به داور و تیم مقابل فحاشی کردند که کمیته انضباطی به پرداخت 150میلیون جریمه نقدی این تیم داد.

در رقابت تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان از هفته 21 لیگ برتر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فولاد خوزستان رفتاری نادرست نسبت به داوران پس از پایان بازی انجام داد که به استناد بند چهار ماده 66 به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 50میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین جهانبخش داراب‌پور مربی تیم فولاد خوزستان به دلیل استفاده از الفاظ ناشایسته نسبت به داور بازی به پرداخت 30میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم ذوب‌آهن نیز به خاطر تخلفات برخی تماشاگران منتسب به این تیم علیه داور بازی، باید مبلغ 100میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. جلال امیدیان مربی تیم ذوب‌آهن نیز به دلیل اعتراض مکرر به داور مسابقه که منجر به اخراجش شد، به استناد بند پنج ماده 66 به توبیخ کتبی محکوم شد. در مسابقه دو تیم گسترش فولاد تبریز و ملوان بندر انزلی در هفته بیستم حسینی‌نسب مربی تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری انجام داد که به استناد بند پنج ماده 66 به توبیخ کتبی محکوم و باید 10میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

در رقابت دو تیم سایپا و پرسپولیس تهران نیز مجید جلالی سرمربی تیم سایپا تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور بازی انجام داد که به استناد بند پنج ماده 66 آیین‌نامه انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد. تیم پرسپولیس تهران نیز به خاطر تخلف برخی تماشاگران منتسب به این تیم به پرداخت 200میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر