مستطیل سبز

۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۳۸۰

مالیات یک میلیاردی سرمربی تیم ملی تسویه شد

پس از اینکه طی ماه‌های گذشته چندین بار بر سر ورود و خروج کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران به کشورمان مشکلاتی پیش آمد که حتی منجر به آن شد که وی چندین بار به خاطر مشکلات مالیاتی ممنوع‌الخروج شود؛ فدراسیون فوتبال ایران به تازگی مالیات یک‌سال از قرارداد کی‌روش را با سازمان امور مالیاتی تسویه حساب کرد تا این مربی از این پس بدون مشکل به ایران ورود و خروج کند. بر همین اساس فدراسیون فوتبال با پرداخت 936میلیون تومان به سازمان امور مالیاتی، مالیات کی‌روش را برای سال جاری تسویه کرد.


مطالبه فدراسیون از فیفا و AFC پس از رفع تحریم‌ها

فدراسیون فوتبال مطالبات مالی که از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب دارد را پس از رفع کامل تحریم‌ها دریافت می‌کند. بر همین اساس این مبلغ بخش باقیمانده پروژه گل برای کمک مالی به کشورهای مختلف جهان در جهت توسعه و پیشرفت فوتبال در سال 2015 است. بخشی از پول باقیمانده سال 2015 به همراه پولی که قرار است برای سال 2016 نیز از سوی فیفا و AFC به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت شود با تصمیم فدراسیون پس از رفع کامل تحریم‌ها حدود 4-3ماه دیگر به صورت مستقیم به حساب فدراسیون فوتبال واریز خواهد شد.


کروس سالانه 9/10میلیون یورو درآمد دارد

تونی کروس 26 ساله طبق ادعای باشگاه رئال‌مادرید تنها 8میلیون یورو در سال درآمد به ثبت رسانده بود و این ادعا با مالیات وی همخوانی کامل داشت اما اکنون Football Leaks مدعی است که وی حداقل 10,9میلیون یورو درآمد خالص دارد. این ستاره آلمانی باید تکلیف مالیات خود را روشن کند و باشگاه رئال‌مادرید نیز باید نوع قرارداد منعقد شده را مشخص کند تا مشکلی در پرونده فساد مالی و فرارهای مالیاتی این باشگاه پیش نیاید.

پرداخت ۲۰درصد از مطالبات بازیکنان استقلال اهواز

پیش از آغاز نشست خبری هفته گذشته سیاوش بختیاری‌زاده، سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز حسنوند، مدیررسانه‌یی این تیم خوزستانی گفت: پیش از بازی با استقلال تهران به بازیکنان پاداش می‌دهیم و قرار است 20درصد مطالبات آنها نیز پرداخت شود. مسوولان استان خوزستان قول داده بودند که مشکلات باشگاه را حل کنند، اما متاسفانه هیچ‌یک از مسوولان استان خوزستان خدماتی به استقلال اهواز ارائه نکردند و حتی زمینی در چارچوب دولتی یا غیردولتی در اختیار ما قرار نگرفت.


چین بازیکنی ۳۲میلیارد تومانی از لیگ ترکیه می‌گیرد

مطابق اعلام روز شنبه روزنامه حریت، باشگاه بجینگ گوان در تدارک خریدی سنگین است. تیم چینی رقمی بالغ بر 8میلیون یورو (32میلیارد تومان) برای جذب بوراک ایلماز ستاره 30ساله گالاتاسرای و عضو تیم ملی ترکیه کنارگذاشته است. ایلماز که با گالاتاسرای تا سال 2019 قرارداد دارد، در 21 بازی رسمی 10 گل زده و یک پاس گل‌داده است.


مانوسی‌فر: باید 200هزار دلار به لاوره پرداخت شود

نماینده باشگاه استقلال در امر مذاکره با بازیکنان خارجی و پیگیری شکایت آنها به فیفا گفت: طلب لاوره از استقلال ۲۰۰هزار دلار است اما نمی‌گذاریم از این تیم امتیاز کم شود. علی‌اصغر مانوسی‌فر نماینده باشگاه استقلال در امر مذاکره با بازیکنان خارجی و پیگیری شکایت آنها به فیفا در خصوص شکایت‌های بازیکنان خارجی و مبحث گوران لاوره اظهار داشت: من هنوز موفق نشدم نامه‌یی که به باشگاه استقلال ارسال شده را ببینم ولی همان‌طور که شما می‌دانید لاوره شکایتی را به فیفا و کمیته انضباطی این نهاد انجام داده بود که مهلت آن تمام شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر