تعدیل نیروی توییتر برای غلبه بر زیاندهی

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۰۶۶

ورج|

توییتر اعلام کرده است از آنجایی که تلاش می‌کند، هزینه‌هایش را کاهش دهد و بر عملیات خود تمرکز کند، قصد دارد ۹درصد از کارکنان خود را (حدود ۳۵۰ نفر) اخراج کند.

شایعاتی مبنی بر تصمیم توییتر برای کاهش کارمندانش در روزهای قبل شنیده شده بود و البته بالاخره همزمان با اعلام درآمد مالی این شرکت برای سه‌ماهه سوم ۲۰۱۶ تایید شد.

در حالی که توییتر موفق شد، انتظارات تحلیلگران را پاسخ دهد و در برابر ۵۹۰ تا ۶۱۰میلیون دلاری که پیش‌بینی شده بود، ۶۱۶میلیون دلار درآمد کسب کرد، رشد درآمد شرکت کند شده است و این شرکت هنوز هم پول از دست می‌دهد. تنها چشم‌انداز مثبت کوچک توییتر در پایه کاربرانش است که۳۱۷میلیون کاربر فعال ماهانه در سه‌ماهه سوم گزارش شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته 3درصد رشد داشته است.

توییتر در جذاب کردن خود برای خریداران بالقوه شکست خورده است، اما کاهش هزینه‌های داخلی ممکن است به این شرکت در جذاب‌تر شدن برای خریداران کمک کند. طی ماه‌های گذشته تعدادی شرکت‌ از جمله گوگل، دیزنی و شرکت بزرگ رایانش ابری سیلزفورس (Salesforce) گزارش‌هایی را مبنی بر پیشنهاد برای خرید توییتر مطرح کردند، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد که البته می‌تواند تا حدودی به دلیل قیمت بالای این شرکت (حدود ۲۰میلیارد دلار) باشد.

این شرکت بارها و بارها به این موضوع اشاره کرده بود که می‌خواهد در سال ۲۰۱۷ شرکتی سودآور باشد و این تعدیل نیرو که بیشتر روی تیم‌های بازاریابی و فروش متمرکز می‌شود، می‌تواند به این هدف او کمک کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر