ارسال پلی‌استیشن 4 به خرده‌فروش‌ها

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۱۸۳

پی سی ورلد| گزارش مالی منتشر شده سونی (Sony) نشان می‌دهد که آنها موفق شده‌اند 43,5 میلیون پلی‌استیشن 4 را به خرده فروشی‌ها ارسال کنند.

همان‌طور که سونی به ساخت پلی‌استیشن 4 ادامه می‌دهد، مردم هم به خرید آن ادامه می‌دهند. فروش پلی‌استیشن 4 به خرده فروشی‌ها از مرز 43,5 میلیون واحد گذشته است، هر چند این آمار نشان‌دهنده کنسول‌های فروخته شده به مصرف‌کنندگان نیست. پلی‌استیشن 4 پرفروش‌ترین کنسول حال حاضر در صنعت بازی 99,6 میلیارد دلاری گیمینگ است و همین موضوع هم باعث شده تا درآمد بخش «بازی و سرویس‌های آنلاین» این شرکت در سه ماهه مالی منتهی به ۳۰ژوئن (۱۰تیر) رکورد جدیدی ثبت کند.

۷۸درصد سود سه ماهه اول سال مالی سونی مربوط به بخش پلی استیشن بوده است. سونی در ماه مه ‌تایید کرد که ۴۰میلیون کنسول را به مصرف‌کنندگان فروخته است. این اتفاق کمتر از دو ماه پس از اعلام فروش ۴۰میلیون کنسول به خرده‌فروشی‌ها رخ داد، پس شما می‌توانید انتظار داشته باشید که تعداد کنسول‌های فروخته شده به مصرف‌کنندگان هم در آینده نزدیک به 43,5 میلیون برسد. سونی همچنین تایید کرد که انتظار دارد تا پایان سال مالی۲۰۱۶، ۲۰میلیون پلی‌استیشن 4 دیگر را به مصرف‌کنندگان بفروشد. تاکنون و در سه ماهه مالی اول آنها ۳/۵میلیون کنسول فروخته‌اند و این بدان معناست که آنها انتظار دارند تا قبل از ۳۰مارس ۲۰۱۷، 16,5 میلیون کنسول را بفروش برسانند. با درنظر گرفتن تعطیلات پایان سال این هدف هنوز هم دست یافتنی به نظر می‌رسد.

سونی قصد دارد تا در ابتدای فصل پاییز هدست پلی‌استیشن VR خودش را عرضه کند. این امر می‌تواند باعث شود تا علاقه بیشتری نسبت به پلتفرم آنها ایجاد شود و فروش محصولات آنها در بین مصرف‌کنندگانی که هنوز نسبت به این تکنولوژی کنجکاو هستند افزایش یابد.

در نهایت، سونی روی پلتفرم قوی‌تری با اسم رمز پلی‌استیشن نئو کار می‌کند. این وسیله توانایی نمایش فیلم‌های 4K را دارد و بطور بالقوه می‌تواند تا قبل از پایان سال مالی ۲۰۱۶ عرضه شود. این استراتژی نه تنها منجر به سرمایه‌گذاری دوباره برخی از دارندگان فعلی پلی‌استیشن 4 می‌شود، بلکه این امکان را به سونی خواهد داد تا با عرضه مدل گرانتر در فروشگاه‌ها میانگین قیمت پلی‌استیشن 4 را نیز افزایش دهد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر