کاهش محدودیت کاراکترهای توییتر عملی می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۲۲۴

نیویورک تایمز-توییتر روز گذشته از مجموعه‌یی از تغییرات در این شبکه اجتماعی خبر داد که به کاربران امکان می‌دهد از کاراکترهای بیشتری برای تبادل نظر و ارسال پیام ارسال کنند.

توییتر از این پس محدودیت 140 کاراکتری پست‌های خود را تغییر می‌دهد و دیگر فایل‌های گیف، تصویری، ویدیویی و لینک به سایت‌های دیگر را جز این محدودیت محسوب نمی‌کند. بنابراین کاربران فضا و مجال بیشتری برای ارسال مطالب خود دارند.

علاوه بر این، برچسب‌زنی افراد در ابتدای پیام‌ها برای پاسخ دادن به آنها هم جزو کاراکترهای مصرف شده محسوب نمی‌شود. هدف توییتر از این کار تسهیل ارسال پیام‌های تعاملی توسط کاربران بدون حذف محدودیت‌های کلیدی اعلام شده است.

جک دورسی مدیر توییتر این اقدام را ناشی از درخواست‌های کاربران دانسته که معتقد بوده‌اند وقتی مجبور می‌شوند نظر و عقیده خود را در قالب 140 کاراکتر بیان کنند، به جای اینکه بیشتر در مورد ایده‌شان فکر کنند، مجبور می‌شوند بیشتر در مورد نحوه خلاصه کردن آن در توییتر اندیشه کنند.

این یکی از بزرگ‌ترین تغییرات توییتر در سال‌های اخیر است. پیش از این اخباری در مورد امکان ارسال مطالب 10 هزار کاراکتری در توییتر منتشر شده بود که رسما تکذیب شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر