نوآوری در اطلاع‌رسانی و اطلاع‌دهی

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۱۲۳


با ورود تکنولوژی‌های نوین خبررسانی در جهان، روش‌های قدیمی منسوخ شده و درحال حاضر کمتر کسی است که از اخبار و اطلاعات دنیای پیرامون خود بی‌خبر بماند. نوآوری شیوه‌های اطلاع‌رسانی سبب شده تا رسانه‌ها با استفاده از مدیران، دبیران و خبرنگاران مجرب و کارآزموده، متنوع‌ترین و جدیدترین رخدادهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و... به علاقه‌مندان عرضه کنند.

بی‌شک یکی از موفقیت‌های رسانه‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی، جلب اعتماد و برآوردن نیازهای مخاطبان است که برخی رسانه‌ها با ارایه اطلاعات تحلیلی تلاش کرده‌اند به این مهم دست یابند.

موفقیت‌های اقتصادی کشور ازجمله کاهش چشمگیر نرخ تورم، مثبت شدن نرخ رشد اقتصادی، راه‌اندازی و فعال کردن تعداد زیادی از طرح‌های نیمه‌تمام، شروع طرح‌های جدید، بومی‌سازی قطعات زیادی از تجهیزات صنعتی و معدنی و بسیاری دیگر از تلاش‌های انجام شده در عرصه اقتصاد که در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده به خوبی انعکاس یافت و در عین حال دیدگاه نقادی و مستقل روزنامه نسبت به نقاط ضعف و کاستی‌ها هم حفظ شده است.

در عین حال با ورود روزنامه تعادل به جمع روزنامه‌های اقتصادی، چهره متفاوت و جدیدی از شیوه‌های اطلاع‌رسانی که تلفیقی از خبر و تحلیل است، برای بیان رویدادهای روز به کار گرفته شد که نیاز بنگاه‌ها و مدیران را برآورده می‌کند.

روزنامه تعادل طی یک‌سال اخیر توانست با درج مصاحبه‌ها، یادداشت‌ها و تحلیل‌های متنوع نقطه نظرات متفاوت مدیران و صاحب‌نظران مسایل اقتصادی را به جامعه ارایه دهد و زمینه تضارب آرا را فراهم کند و اعتماد جمع زیادی از آحاد مختلف جامعه را به خود جلب کند.

روزنامه‌یی که اکنون تحت عنوان «تعادل» منتشر می‌شود، در مجموع روزنامه فاخری است که توانسته جای خود را در بین علاقه‌مندان، مدیران، دست‌اندرکاران و کارشناسان مسایل اقتصادی کشور باز کند. برای دوستان عزیزی که این روزنامه ارزشمند را اداره می‌کنند، توفیق روزافزون آرزومندم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر