اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۵۶۴

نظارت شدید بر نرخ عرضه بلیت‌های هواپیمایی کیش در سراسر کشور

با دستور دکتر مونسان با هر نوع گرانفروشی و تخلف در نرخ بلیت‌های هواپیمایی کیش در دفاتر فروش بلیت سراسر کشور برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، افزایش نرخ بلیت هواپیما به‌ویژه در ایام تعطیلات یکی از معضلات جزیره کیش بوده که همواره اعتراض و نارضایتی زیادی نیز درپی داشته است.

آزاد‌سازی نرخ بلیت هواپیما، عدم ثبات در عرضه بلیت و افزایش ناگهانی و سرسام‌آور قیمت بلیت هواپیما به مقصد کیش را درپی داشت و خبر از افول گردشگری در این منطقه آزاد می‌داد اما با تدبیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش این مشکل به نقطه عطفی برای ایجاد ثبات در نرخ بلیت هواپیمایی کیش تبدیل شد تا دیگر گردشگران در ایام شلوغ سال شاهد افزایش بی‌رویه و نابسامانی در قیمت‌های بلیت هواپیما به مقصد کیش نباشند. با دستور دکتر مونسان مقرر شد هواپیمایی کیش بدون افزایش قیمت و با نرخ مصوب، بلیت‌ها را به مسافران عرضه کند. اجرای این دستور نیازمند نظارت مداوم است تا همزمان علاوه برآگاه‌سازی مسافران از حقوق قانونی خود درخصوص نرخ بلیت هواپیمایی کیش براساس قیمت مصوب، از هرگونه تخلف جلوگیری شود. برهمین اساس علاوه بر نظارت جدی در جزیره کیش و پلمب یکی از دفاتر فروش بلیت هواپیما به علت گرانفروشی، در یک اقدام منسجم و هدفمند تیم نظارتی سازمان منطقه آزاد کیش به صورت مستمر پیگیر هرگونه تخلف است و با استقرار در فرودگاه مهرآباد قیمت خرید بلیت‌های هواپیمایی کیش را از مسافران جویا می‌شوند. در پرواز فوق‌العاده که به دلیل تعطیلات پایان این هفته و به مناسبت میلاد مسعود نبی مکرم اسلام (ص) برقرار شد در بین 141مسافر این پرواز تنها دو مسافر بلیت هواپیمایی کیش را10 تا 20هزار تومان گران‌تر از نرخ مصوب خریده بودند که به سرعت نسبت به اخطار به دو دفتر فروش بلیت در دو شهرستان کشور و برخورد قانونی با آنان اقدام شد.


صدور 12پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مرکزی، محمود نصرالهی رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اعلام داشت: پروانه واحد تولیدی بهین راژدانه برای فرآورده پروتئین سویای بسته‌بندی شده با نام تجاری پاتیرا، واحد تولیدی جهان بام شرق آسیا برای فرآورده عایق رطوبتی بام دو لایه نوع BOF ویژه مناطق معتدل و گرمسیری، واحد تولیدی بوم گستر دلیجان برای فرآورده عایق رطوبتی بام دو لایه نوع BOF ویژه مناطق معتدل و گرمسیری، با نام تجاری عایق رطوبتی جوانه، واحد تولیدی هوشتگ عباس‌زاده برای فرآورده مایع ظرفشویی با نام تجاری وانیلیا، واحد تولیدی هوشتگ عباس‌زاده برای فرآورده مایع سفید‌کننده (محلول سدیم هیپو کلریت)، با نام تجاری وانیلیا، واحد تولیدی هوشتگ عباس‌زاده برای فرآورده مایع اسیدی سرویس بهداشتی، با نام تجاری وانیلیا، واحد تولیدی هوشتگ عباس‌زاده برای فرآورده محلول شیشه پاک کن، با نام تجاری وانیلیا، واحد تولیدی فرا تجارت تیوا برای فرآورده کاغذ توالت به صورت رول چند لایه معمولی، با نام تجاری راهیل، واحد تولیدی فرا تجارت تیوا برای فرآورده دستمال کاغذی جعبه‌یی، با نام تجاری راهیل، واحد تولیدی رینگ گسترش گام‌آفرین برای فرآورده رینگ فولادی چرخ خودرو با آلیاژ سبک، واحد تولیدی آقای ناصر رزقی قمی، برای فرآورده شیشه‌های ایمنی مورد مصرف در وسایل گرمایی خانگی، با نام تجاری آرتا، واحد تولیدی آذین گستر دلیجان، برای فرآورده عایق رطوبتی بام دولایه نوعBOF ویژه مناطق معتدل و گرمسیری، با نام تجاری مهد شرق-آذین گستر صادر شد.


اعضای شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان اردبیل انتخاب شدند

اعضای جدید شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل انتخاب شدند.

در جلسه‌یی که در اردبیل برگزار شد، براساس ماده 17قانون نظام مهندسی ساختمان و با رای هیات‌مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، اعضای شورای انتظامی اردبیل معرفی شدند.

در این جلسه نادر فرزانه با 11رای، محمدرضا فکری نوده با 11رای، امید فلاح با 7رای و فرشید دانشور با کسب 7رای به‌عنوان اعضای جدید شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل انتخاب شدند تا به همراه یوسف خدادادی معاون دادگستری استان که با حکم رییس کل دادگستری استان در این شورا عضویت دارد، در مدت سه سال بتوانند در این شورا انجام وظیفه کنند. نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل که در دوره جدید فعالیت خود به نظر می‌رسد با تعامل و همفکری بیشتر سعی می‌کنند تا کیفیت کار را بر هر اولویت دیگر ترجیح دهند، در راستای حرکت منطقی و مطلوب تلاش‌شان بر ارائه خدمات بهتر و رو به جلوتر است.


تاکید بر نهادینه‌سازی فرهنگ یادگیری قرآن کریم و نهج‌البلاغه در منطقه آزاد ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بر لزوم نهادینه‌سازی مفاهیم قرآن کریم و نهج‌البلاغه و یادگیری قرائت قرآن کریم در بین خانواده‌ها تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، محسن خادم عرب باغی در آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن، اذان، نهج البلاغه و ابتهال، ضمن اعلام رضایت از برگزاری برنامه‌های قرآنی، تشویق و زمینه‌سازی برای فراگیری قرآن و نهج البلاغه برای جوانان، نوجوانان و نسل‌های آینده را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به اهمیت احترام وعمل به قرآن گفت: درصورتی‌که قرائت و عمل به قرآن به دور از تظاهر و همراه با خلوص نیت باشد فرهنگ خدمت به همنوع در جامعه نهادینه می‌شود. در این مراسم که جمعی از مسوولان شهرستان و منطقه آزاد ارس نیز حضور داشتند، امام جمعه شهرستان جلفا با بیان فرازهایی از مفاهیم قرآنی، تفکر و اندیشه قرانی را عامل فلاح و رستگاری جامعه برشمرد. حجت‌الاسلام علی انتظاری افزود: قرآن نسخه شفابخش جامعه بشری است و عمل به رهنمودهای کلام الهی عامل مهم دستیابی کشورهای اسلامی به توسعه و پیشرفت خواهد بود. وی با اشاره به نقشه‌ها و دسیسه‌های شوم قدرت‌های سلطه‌گر در نفاق افکنی در میان مسلمانان، وحدت و چنگ زدن به ریسمان الهی را مهم‌ترین عامل برون‌رفت از مشکلات کنونی جهان اسلام توصیف کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر