تکذیب انتقال شرکت هواپیمایی نفت ایران به خارج استان

۱۳۹۳/۰۸/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۴۱

باوجود آنکه شرکت هواپیمایی نفت مستقل از وزارت نفت است؛ معاون وزیر نفت گفت: انتقال این شرکت هواپیمایی از خوزستان و اخراج کارکنان آن صحت ندارد. شجاع‌الدین بازرگانی، معاون وزیر نفت در امور حقوقی و مجلس، درگفت‌وگو با شانا، به دغدغه اخیر برخی نمایندگان استان خوزستان درباره خبر انتقال شرکت هواپیمایی نفت از این استان اشاره و تاکید کرد: خبر انتقال هواپیمایی نفت به خارج از استان خوزستان رد می‌شود و براساس‌ نامه رسمی رییس هیات‌ مدیره هواپیمایی نفت چنین برنامه‌یی به‌طور کل وجود ندارد.

معاون وزیر نفت یادآوری کرد: این شرکت چند سال پیش خصوصی شده است و هم‌اکنون ارتباط سازمانی و تشکیلاتی با وزارت نفت ندارد و در اختیار صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت است.

بازرگانی با بیان اینکه این مساله دغدغه نمایندگان محترم است، افزود: موضوع بیان‌شده از مسوولان شرکت هواپیمایی نفت پیگیری شد؛ که در پاسخ مسوولان به‌صورت مکتوب اعلام کردند خبر انتقال شرکت هواپیمایی نفت از خوزستان و اخراج کارکنان آن صحت ندارد. معاون امور حقوقی و مجلس گفت: انتظار می‌رود نمایندگان محترم به این نکته قانونی و حقوقی توجه کنند که صندوق بازنشستگی یک نهاد مستقل از وزارت نفت است. وی گفت: این موضوع بیش از آنکه واقعیت باشد ناشی از سوءتفاهم‌هاست، زیرا مسوولان این شرکت در تلاش هستند ناوگان خود را گسترش دهند تا به عنوان یک ایرلاین در خطوط پروازی کشور حضور سازنده داشته باشند؛ بنابراین مردم شریف خوزستان همچون گذشته از مزیت‌های این شرکت بهره‌مند هستند. گفته می‌شود: حسین شهاب‌الدین رییس هیات ‌مدیره این شرکت در نامه‌یی به معاون وزیر نفت در امور حقوقی و مجلس، خبر انتقال هواپیمایی نفت به خارج از استان خوزستان را تکذیب کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر