تاخیر در برگزیت

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۵۵۳

ساندی‌تایمز:

این روزنامه تیتر یک خود را به تصمیم تازه ترزا می ‌اختصاص داده است. نخست وزیر بریتانیا اخیرا اعلام کرده که خروج این کشور از اتحادیه اروپا را به سخنرانی بعدی ملکه بریتانیا موکول کرده است. زمانی که «می» به آن اشاره کرده، بهار سال 2017 است. بر این اساس به نظر می‌رسد که خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به تعویق افتاده است. پیش از این همین روزنامه به نقل از منابع آگاه گفته بود که «خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا احتمالا به خاطر عدم آمادگی وزارتخانه‌های این کشور به تاخیر خواهد افتاد. » ساندی‌تایمز گفته بود که بریتانیا احتمالا تا پایان سال2019 میلادی از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد که علت اصلی آن عدم آمادگی وزارتخانه‌ها خواهد بود. پیش از این اعلام شده بود که بریتانیا تا اوایل سال 2019 میلادی از اتحادیه اروپا خارج می‌شود.


نیویورک‌تایمز:

مساله بحران در ونزوئلا به تیتر یک این روزنامه تبدیل شده است. بر این اساس این روزنامه به مساله کمبود دارو در این کشور اشاره کرده است. گزارش نیویورک‌تایمز از وضعیت دردناک بهداشت و مشکلات کمبود غذا در این کشور است. بر این اساس، پیش از این نیز «داگلاس لئون ناترا»، رییس فدراسیون پزشکان ونزوئلا گفته بود که کمبود لوازم درمانی و دارو در ونزوئلا از مرز 95درصد گذشته است. لئون ناترا گفته بود: این واقعا یک وضعیت بسیار دشوار است و هر روز وضعیت کمبود دارو در سراسر کشور تشدید بیشتری می‌یابد. ما اکنون تقریبا روی حد 100درصد کمبود دارو در بیمارستان‌ها قرار داریم و داروخانه‌ها و فروشگاه‌های عرضه‌کننده دارو نیز کمبودی 90درصدی دارند.


مارکا:

تیتر یک این روزنامه ورزشی اسپانیایی‌زبان به دیدار مادرید و ایبار اختصاص دارد. سفیدپوشان پس از 3تساوی پیاپی به دنبال پیروزی هستند. این روزنامه به دوری یک ماهه لوکا مودریچ (هافبک مادرید) از میادین اشاره کرده است. مارکا همچنین به نتایج هفته هفتم لالیگا هم اشاره کرده است. سویا دو بر یک آلاوس را شکست داد. لگانس با یک گل برابر گرانادا پیروز شد. دیدار تیم‌های اوساسونا و لاس پالماس 2بر2 مساوی شد و دپورتیوو لاکرونیا 2بر یک اسپورتینگ خیخون را شکست داد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر