اخبار روز

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۴۵۸۴

صدور رای کمیسیون ماده ۱۰۰ هتل اسپیناس

یک عضو شورای شهر تهران از صدور رای نهایی هتل اسپیناس در شعبه یک کمیسیون ماده ۱۰۰ خبر داد. به گزارش مهر، اسماعیل دوستی با اشاره به رای کمیسیون ماده۱۰۰ درخصوص هتل اسپینانس گفت: براساس رای صادره کمیسیون ماده۱۰۰ که ۱۳۵۰ مترمربع است و در بالای هتل ساخته شده است به عنوان نما (ویو) و استخر برکه‌مانندی است که ایجاد شده و با بررسی‌های صورت‌گرفته و تشخیص کمیسیون تصمیم گرفته شد که این سازه تراکم نیست و جریمه به آن تعلق نمی‌گیرد. وی با بیان اینکه به عنوان نماینده شورا این رای را امضا کردم، گفت: نماینده وزارت کشور نیز این رای را تایید کرده است و بدین‌ترتیب سازه فلزی هتل به عنوان ملزومات هتل در نظر گرفته شده است. از این رو به عنوان تراکم به حساب نیامده که جریمه شود. نماینده شورای شهر در کمیسیون ماده۱۰۰ اعلام کرد: شهرداری منطقه۲ موظف شده است ضمن رعایت همه اصول موضوع را بررسی کند که اگر خلافی از تراکم صورت گرفته به طور مجدد به کمیسیون ماده۱۰۰ داده شود که بار دیگر با خلافی در رابط با این موضوع مواجه نشویم.


ایمنی بازار با کارهای روبنایی امکان‌پذیر نیست

رییس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: ایمنی بازار تهران نیاز به فعالیت‌های زیرساختی دارد و با کارهای روبنایی نمی‌توان بازار را ایمن کرد. معصومه آباد در گفت‌وگو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت طرح ایمنی بازار تهران، افزود: بازار تهران یکی از مناطق پرمخاطره و پرآسیب است که حوادث زیادی در آن اتفاق می‌افتد. بازار تهران به دلیل نداشتن زیرساخت‌های مناسب، از لحاظ ایمنی آسیب‌پذیر است و تا زمانی که زیرساخت‌ها در تمام حوزه‌ها مانند آب، برق و حتی خدمات آتش‌نشانی که به این شکل طراحی می‌شود، شاهد حوادث پی‌درپی در بازار خواهیم بود. او با بیان اینکه طرح ایمنی بازار تهران باید بر اساس اصلاح زیرساخت‌ها باشد، گفت: در حال حاضر تنها در بازار تعمیرات و کارهای رو بنایی انجام می‌شود که نمی‌توان به نتیجه‌بخش بودن آن امیدی داشت.


استقرار هیات بازرسی در معاونت اقتصادی شهرداری

هیات بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران مستقر شده است. به گزارش ایسنا، هیات بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری‌ها - گروه خدماتی و فنی شهرداری - از تاریخ ششم تیرماه لغایت 28مردادماه در معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران واقع در خیابان بهشت مستقر شده است. چنانچه کارکنان و شهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند، می‌توانند به هیات بازرسی مستقر مراجعه یا با شماره تلفن گویای 136 یا با شماره تلفن 96017055 تماس بگیرند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر