وزارت راه یک‌‌سوم اعتبارات زیرساخت‌های مسکن مهر را تامین کرد

۱۳۹۴/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۸۸۱

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به اهمیت تکمیل پروژه مسکن مهر گفت: با وجود نبود تعهد قانونی در تامین اعتبارات ساخت و سازهای رفاهی مجمتع‌های مسکن مهر با دستور وزیر راه و شهر‌سازی یک سوم از هزینه مورد نیاز این طرح‌ها از محل اراضی تامین شده است. احمد اصغری‌مهرآبادی افزود: تامین زیرساخت‌های خدماتی وظیفه دستگاه‌های اجرایی و متولی است اما وزرات راه و شهرسازی برای شتاب در تکمیل طرح‌های نیمه تمام مسکن مهر خود را متعهد به تامین اعتبار لازم درخصوص این ساخت و سازها می‌داند.

به گزارش ایرنا، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: 2 میلیون و 300هزار واحد مسکن مهر در کشور وجود دارد که از این میزان عملیات اجرایی یک میلیون و 760 هزار واحد پایان یافته و یک میلیون و 480هزار واحد نیز واگذار شده است. به گفته اصغری‌مهرآبادی، بقیه واحدهای مسکن مهر نیز درحال اتمام عملیات عمرانی است و سال 95 پرونده مسکن مهر کشور بسته می‌شود.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: تسهیلات مسکن مهر پارسال از 250میلیون ریال به 300میلیون ریال افزایش یافت.

اصغری‌مهرآبادی گفت: عملیات اجرایی ساخت 408باب مسجد در مجمتع‌های مسکونی مهر کشور در دستورکار بوده که از این تعداد 264واحد بهره‌برداری شده است.

وی ادامه داد: 53 پایگاه پلیس (کلانتری) و 183باب مدرسه نیز در مجتمع‌های مسکونی مهر کشور پیش‌بینی شده که اینک 121مدرسه و 18کلانتری درحال خدمت‌رسانی هستند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر