اخبار

۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۳۲۲

تقاضای مترو از دولت برای اصلاح تعرفه برق

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از دولت خواست برای نحوه محاسبه تعرفه برق مترو چاره‌یی بیندیشد. محسن نائبی در گفت‌وگو با ایسنا، درمورد سرانجام نحوه محاسبه تعرفه برق مصرفی مترو گفت: شرکت بهره‌برداری مترو یک شرکت خدماتی است و این درحالی است که برای برق مصرفی با تعرفه معمولی، پول پرداخت می‌کنیم؛ اما از مجموعه دولت تقاضا داریم که خدماتی بودن شرکت ما را مدنظر قرار دهند. وی ادامه داد: شرکت ما خدمات را با پایین‌ترین قیمت به شهروندان ارایه می‌دهد و این کمترین انتظار ماست که برق را با تعرفه‌های پایین‌تر دریافت کنیم. وی گفت: ایستگاه‌های مترو و پایانه‌های برق مصرف بالایی داشته و به این ترتیب بیشترین مصرف را دارند.


آغاز اجرای طرح زوج و فرد خودروهای کرج

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج از آغاز اجرای طرح زوج و فرد خودروها در محدوده‌های منتخب از عصر 15 اسفند جاری خبر داد. به گزارش «تعادل»، احمد افضلی با بیان اینکه مدیریت شهری برای اجرای طرح ترافیکی مذکور از ابتدای اسفند جاری به مدت یک ماه اعلام آمادگی کرده بود، اظهار داشت: به‌دلیل فقدان زیرساخت‌های لازم و نبود دوربین‌های هوشمند کنترل و نظارت در سطح شهر، شورای عالی ترافیک با انجام محدودتر آن به مدت دو هفته موافقت کرد که از 15اسفند آغاز شد.


200 میلیارد تومان اعتبار برای حفظ فضای سبز اصفهان

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از اختصاص ۲۰۰۰میلیارد ریال برای تملک عرصه‌های فضای سبز در سال۹۴ خبر داد. به گزارش «تعادل»، محسن رنجبر گفت: شهرداری اصفهان در سال جاری مانند سال‌های گذشته برای گسترش فرهنگ درختکاری بیش از۷۰هزار اصله درخت را به‌صورت رایگان بین شهروندان توزیع کرد. به گفته وی، شهر اصفهان با دارا بودن سرانه فضای سبز به بیش از ۲۶مترمربعی به‌عنوان سرآمد شهرهای ایران در حوزه فضای سبز شناخته می‌شود و با دارا بودن بیش از ۵۲۰۰هکتار فضای سبز همواره از این شهر به‌عنوان شهر سبز یاد شده است.


درختکاری معابر مشهد تا پایان سال جاری

به گفته معاون خدمات و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد تا پایان سال جاری تمام معابر اصلی شهر مشهد درختکاری می‌شود. به گزارش «تعادل» خلیل‌الله کاظمی گفت: با مشارکت شهروندان و تلاش مدیریت شهری سرانه فضای سبز شهر مشهد در پایان سال جاری به 12.3مترمربع رسیده است. وی افزود: برای نخستین‌بار در هفته درختکاری در 36نقطه از مناطق شهرداری مشهد برنامه توزیع نهال‌های رایگان مثمر و غیرمثمر اجرا شد که طبق آخرین آمار تاکنون 100هزار اصله درخت بین شهروندان توزیع شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر