اخبار

۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۹۳

بار مالی صدور کد رهگیری صوری برای مشاوران املاک

به گفته رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران، هیچ مشاور املاکی نمی‌تواند کد رهگیری صوری صادر کند، چون برای او بار مالی دارد.

حسام عقبایی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود، آمارهایی که ازسوی اتحادیه اعلام می‌شود، صحیح نیست و اینکه گفته می‌شود، برخی مشاوران املاک برای آمارسازی درمورد افزایش خریدوفروش مسکن به‌طور صوری کد رهگیری صادر می‌کنند، گفت: بنده به‌عنوان رییس اتحادیه این موضوع را تکذیب می‌کنم، چراکه هیچ مشاور املاکی نمی‌تواند در ازای معامله انجام شده کد رهگیری صادر نکند یا در برابر معامله‌یی که انجام نشده، به‌طور صوری کد رهگیری صادر کند، چون برایش بار مالی دارد.

وی افزود: صدور کد رهگیری برای مشاوران املاک بار مالی دارد، چراکه 40درصد درآمد مشاوران املاک به مالیات اختصاص می‌یابد.


امید به افزایش وام مسکن مهر

عضو هیات‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه امیدواریم وام مسکن مهر از 25میلیون تومان تا سقف 30میلیون تومان افزایش یابد، گفت: در جلسه‌یی که با حضور وزیر راه‌وشهرسازی برگزار شد، مقرر شد وام مسکن مهر به 30میلیون تومان افزایش یابد.

به گزارش «تعادل»، میرمحمد غراوی، در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر بااشاره به موضوع افزایش تسهیلات مسکن مهر، از افزایش وام مسکن مهر تا سقف 30میلیون تومان خبر داد و تصریح کرد: باتوجه به افزایش قیمت‌ها و تورم، برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر مشکلاتی پیش رو است که امیدواریم با ابلاغ هر چه سریع‌تر این مصوبه پروژه‌های مسکن مهر به سرانجام برسد.


ایجاد رینگ جدید در جنوب و شرق تهران

معاون شهردار تهران از ایجاد رینگ جدیدی در جنوب و شرق تهران با تکمیل بزرگراه‌های شهید نجفی رستگار (دولت‌آباد) و شهید شوشتری خبر داد.

به گزارش مهر، مازیار حسینی، اظهار کرد: بزرگراه شهید نجفی رستگار (دولت‌آباد) از بخش شرقی بزرگراه آزادگان آغاز شده و پس از عبور از زیر بزرگراه امام‌علی(ع) به بزرگراه امام‌رضا(ع) و پس از عبور از عرض بزرگراه امام‌رضا(ع) به طرح احداث بزرگراه شهید شوشتری منتهی می‌شود. وی با بیان اینکه بزرگراه شهید شوشتری نیز از تقاطع بزرگراه دولت‌آباد با بزرگراه امام‌رضا(ع) آغاز شده و در انتها به تقاطع بزرگراه رسالت با بزرگراه شهید یاسینی می‌رسد، افزود: با اجرای این دو پروژه مهم بزرگراهی میدان بسیج از معبر آزادراهی خارج شده و کمربندی جدید تهران در جنوب و شرق ایجاد می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر