اخبار شهرستانها

۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۹۷۷۵

تعمیرات اساسی در پتروشیمی خراسان

با گذشت قریب چهارسال از تداوم تولید در پتروشیمی خراسان، واحدهای صنعتی این شرکت با انگیزه تعمیرات اساسی از مدار تولید خارج شد. سیدحسین میرافضلی مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت پتروشیمی خراسان با اعلام این خبر گفت: این دوره از تعمیرات اساسی با هدف انجام بازرسی‌های گسترده، رفع ایرادات، اشکالات و معایب به وجود آمده ناشی از کارکرد دستگاه‌ها انجام می‌شود. وی افزود: 80 دستگاه سنگین اعم از کمپرسور، تاور، درام و مبدل و بیش از 700 دستگاه نیمه‌سنگین و سبک ازجمله کنترل ولوها و تجهیزات حساس ابزار دقیقی در این تعمیرات بازگشایی و تعمیر خواهند شد.

این مقام مسوول مدت این دوره از تعمیرات اساسی را 12روز اعلام و افزود: حدود 140 مهندس و 200 تکنیسین و 400 استادکار و کارگر نیمه فنی در انجام این اقدام تعمیراتی نقش خواهند داشت.


بازدید از اورژانس بیمارستان‌های رامسر و تنکابن

برای بررسی مشکلات، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و رییس روابط عمومی دانشگاه از اورژانس بیمارستان‌های رامسر و تنکابن بازدید کردند.

در این بازدید دکتر جان‌بابایی رییس دانشگاه در بازدید از اورژانس بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر و بررسی وضعیت کمی و کیفی و نحوه ارائه خدمات اظهار داشت: برای دستیابی به میزان مطلوب خدمت به بیماران در بخش اورژانس لازم است تا تغییرات لازم جهت استاندارد‌سازی اورژانس این بیمارستان انجام شود. رییس دانشگاه ضمن تاکید بر پیگیری لازم جهت توسعه اورژانس فعلی بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر با دانشجویان جدیدالورود واحد بین‌الملل شهر نیز دیدار کرد و درباره نیازهای آموزشی و علمی با آنان صحبت کرد. وی از اورژانس بیمارستان تنکابن بازدید کرد و از مسوولان بیمارستان درخواست کرد تا با ارائه طرح و برنامه‌یی مناسب، مقدمات جایگزینی اورژانسی استاندارد را به جای اورژانس قبلی فراهم کنند.

رییس دانشگاه همچنین از بیمارستان خصوصی درحال احداث تنکابن بازدید کرد و با توجه به اهمیت ارائه خدمات‌درمانی به مردم دستورات لازم را جهت تسریع در انجام کار و بهره‌برداری از بیمارستان فوق صادر کرد.


کسب رتبه برتر توسط شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی سال93 استانداری مرکزی موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی؛ ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی دستگاه‌های اجرایی هرساله ازسوی استانداری مرکزی صورت می‌گیرد.

مهندس محمود زمانی قمی استاندار مرکزی طی نامه‌یی ضمن قدردانی از مدیرعامل و مجموعه پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، موفقیت و بهروزی را برای این مجموعه آرزو و ابراز امیدواری کرد: همواره در خدمت‌رسانی به مردم موفق، موید و منصور باشید.


پاسگاه پلیس راه در محور اردبیل- سرچم احداث می‌شود

به گزارش روابط ‌عمومی اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان جلسه‌یی با حضور مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل، اعضای انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر استان و فرمانده پلیس راه استان در قرارگاه پلیس راه استان برگزار شد. در این جلسه سرهنگ فتاحی فرمانده پلیس راه استان گزارشی در مورد وضعیت پاسگاه‌های پلیس راه استان ارائه و با اشاره به آمار تصادفات در راه‌های استان گفت: امیدواریم نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان با مساعدت اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌ها به سرعت شناسایی و درجهت اصلاح آن اقدامات لازم انجام داده شود. بنا بر همین گزارش، علی رحمتی مدیرکل حمل‌ونقل استان نیز با اشاره به اقدامات اساسی انجام شده درخصوص شناسایی نقاط حادثه‌خیز راه‌ها گفت: ما با تمام توان درصددیم با شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان گام‌هایی درجهت کاهش تصادفات جاده‌یی ‌برداریم و این میسر نخواهد بود مگر با مساعدت و حمایت مسوولان استانی و ادارات ذی‌ربط. علی رحمتی افزود: در راستای افزایش کنترل در محور اردبیل به سرچم و کاهش تخلفات جاده‌یی و حضور مستمر پلیس راه در این محور، اقدامات اولیه درخصوص شناسایی محل مناسب برای احداث پاسگاه پلیس راه‌ محور اردبیل به سرچم انجام داده شده و ان‌شاءالله به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.


شست‌وشوی مخزن و شبکه توزیع آب شرب در مینودشت

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا گلستان مدیر امور آب و فاضلاب منطقه مینودشت از شستشو و گندزدایی مخزن 2هزار مترمکعبی و 6کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در این شهر خبر داد.

مهندس یحیی طالبی دامغانی افزود: این امور با هماهنگی معاونت بهره‌برداری و برای افزایش کیفیت آب شرب همه ساله اقدام به شستشوی مخازن شبکه‌های توزیع آب شرب می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این امور جهت رفع کمبود احتمالی آب شرب در ساعات پیک مصرف در ایام قبل از تعطیلات عید قربان اقدام به شستشوی مخزن 2هزار مترمکعبی و 6کیلومتر شبکه توزیع در 15 مسیر کرده تا شهروندان بدون قطع آب این ایام را سپری کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر