اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۱۵۰

برگزاری نخستین هفته جشنواره اقوام ایرانی در منطقه آزاد انزلی

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی نخستین هفته جشنواره اقوام ایرانی از مجموعه برنامه‌های جشنواره تابستانی ترنم دریا به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری در فاز تجارت و گردشگری منطقه اجرا شد. این جشنواره با هدف احیای فرهنگ اصیل کشور و معرفی آن به نسل جوان و برقراری ارتباط بین نسل‌ها، ایجاد تعادل با به نمایش گذاشتن وجوه مشترک اقوام ایرانی که فرهنگ ملی کشور عزیزمان را می‌سازد و فراهم کردن فضای شاد و مفرح برای گردشگران و بازدیدکنندگان برگزار می‌شود.

جشنواره اقوام ایرانی به مدت سه هفته از تاریخ 28مرداد لغایت 13شهریور در روزهای چهارشنبه تا جمعه از ساعت 8 تا 11شب در ضلع غربی مجتمع تجاری ستاره شمال منطقه برگزار می‌شود.

در هفته نخست از این جشنواره اقوام خوزستان و لرستان با برپایی سیاه چادر به معرفی فرهنگ، آیین، آداب، سنن و غذاها و صنایع دستی شهر خود پرداختند همچنین موسیقی نواحی و رقص‌های محلی را به گردشگران معرفی کردند.


کسب دو رتبه برتر توسط روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس در دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی دو رتبه برتر در بخش بروشور و اپلیکیشن را از آن خود کرد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مراسم اختتامیه دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، به همت انجمن متخصصان روابط عمومی، کارگزار روابط عمومی و سازمان توسعه تجارت ایران، عصر سه‌شنبه، 27مرداد در سالن کنفرانس نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و سازمان منطقه آزاد ارس در بخش استانی رتبه اول بروشور و رتبه سوم برنامه‌های کاربدی (اپلیکیشن) را از آن خود کرد.

در این مراسم «مهدی باقریان» رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با ارائه تاریخچه‌یی از جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، گفت: این جشنواره از سال1381 در انجمن متخصصان روابط عمومی مطرح و با استقبال زیادی روبه‌رو شد. البته سه سال در میان این 13سال به دلایلی جشنواره برگزار نشد.

وی ادامه داد: در طول تمام این سال‌ها تلاش کردیم بنیه علمی و حرفه‌یی این حوزه تقویت شود و شاهد نتیجه آن در خروجی انتشارات روابط عمومی‌ها باشیم. خوشبختانه آمار و بازخوردها نشان می‌دهد که ما به مقاصدی که هدفگذاری کرده بودیم، رسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان، توسعه رسانه‌های اجتماعی و فناوری‌ها، اخلاق و محتوا را در روابط عمومی‌ها کمرنگ نساخت.

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در ادامه به دستاوردهای جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی اشاره کرد و گفت: نخستین دستاورد این جشنواره استانداردسازی در حوزه‌های مختلف روابط عمومی به‌طور مثال چاپ دو عنوان کتاب ارزشمند استانداردهای روابط عمومی است.

باقریان در ارتباط با فعالیت‌های نوینی که امسال برای نخستین‌بار در جشنواره انجام شد، گفت: امسال برای نخستین‌بار تصمیم گرفته شد که آثار در قالب یک برنامه مولتی مدیای (چند رسانه‌یی) آموزشی تهیه و دراختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

وی درمورد آثار دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی گفت: امسال بیش از ۲هزار اثر به جشنواره ارسال شده که نسبت به سال گذشته ۲۰درصد رشد داشته است.

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در ارتباط با رقابت در این دوره از جشنواره بیان کرد: امسال جشنواره به اعتراف داوران آن، در قسمت‌های مختلف هم از لحاظ کمی و هم کیفی پیشرفت خوبی داشته و در برخی بخش‌ها، رقابت بسیار نزدیک بود به‌طوری‌که چند نفر اول داشتیم.


اعلام علل کاهش مدت اجرای پروژه زیرگذر گلشهر

همراهی دستگاه‌های اجرایی، وضعیت آب و هوا و افزایش شیفت‌های کاری علل عمده کاهش مدت اجرای پروژه زیرگذر گلشهر اعلام شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان، محسن احمدی گفت: خرسندیم که با حمایت استانداری گلستان، تلاش مجموعه شهرداری گرگان، پیمانکار پروژه و همراهی دستگاه‌های اجرایی همچون شرکت توزیع نیروی برق، شرکت مخابرات، شرکت آب و فاضلاب شهری و شرکت گاز، فاز نخست پروژه زیرگذر گلشهر 4ماه زودتر از موعد مقرر به پایان می‌رسد.

معاون شهردار مرکز استان در ادامه افزود: علاوه بر همراهی دستگاه‌های اجرایی در جابه‌جایی و انتقال تاسیسات شهری، عواملی همچون وضعیت آب و هوایی و عدم بارش‌های مکرر، افزایش شیفت‌های کاری، وضعیت مطلوب ماشین‌آلات پیمانکار و... در سرعت انجام پروژه موثر واقع شده است. محسن احمدی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد محدودی ماشین شمع‌کوب در کشور وجود دارد که خوشبختانه 4ماشین در حال حاضر در پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح گرگان مشغول به کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان گرگانی که همت مجموعه شهرداری را در پروژه‌های زیرگذر معلم و گلشهر دیده‌اند، نیز حوصله کردند و ساکنان و کسبه مناطق اطراف برای توسعه شهری همراهی کردند دارند و این باعث قدردانی و سرافرازی ماست. وی بااشاره به برخی نقدونظرها درخصوص پروژه گفت: خرسندیم که فعالیت‌های شهرداری مورد توجه فعالان حوزه‌های عمرانی، شهری همچنین فرهنگی و اجتماعی قرار دارد و شهرداری این را یقینا فرصتی برای خود می‌داند که از نظرات اقشار مختلف در حوزه شهری بهره ببرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر