اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۸۰۲

شکست هر نوع فعالیت بدون پیوست علمی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست مشترک با رییس دانشگاه تهران با تاکید بر افزایش همکاری‌های علمی گفت: هر نوع فعالیتی بدون پیوست علمی محکوم به شکست است. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، محسن خادم‌عرب‌باغی وجود مراکز علمی و پژوهشی معتبر و کارآمد درجوار بنگاه‌های اقتصادی را ضرورت دنیای توسعه‌یافته عنوان کرد.


احداث 4 مجتمع نمایشگاهی خودرو در منطقه آزاد انزلی

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، جواد کشلی مدیر جذب سرمایه‌گذاری این سازمان با اشاره به احداث ۴ نمایشگاه خودرو و خدمات پس از فروش در این منطقه ازسوی شرکت‌های فعال و دارای مجوز درحوزه واردات خودرو دراین منطقه اظهار داشت: مجتمع‌های نمایشگاهی و خدمات پس ازفروش خودروهای مزبور با سرمایه‌گذاری حدود ۱۰۰میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در این منطقه احداث می‌شوند.


حقوق دولت در واگذاری زمین رعایت می‌شود

علی‌اصغر مونسان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ساخت‌وساز زمین‌های واگذارشده باید براساس زمان‌بندی صورت گیرد و در غیر این صورت قرارداد فسخ می‌شود و در واگذاری‌ها تلاش شده حقوق دولت و سازمان رعایت شود. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از ایرنا، علی‌اصغر مونسان در مورد چگونگی فروش زمین درکیش افزود: کسی از بدون مصرف ماندن زمین خوشحال نخواهد شد و منظور از فروش زمین جلوگیری از دلالی و دست به دست شدن آن و درعین حال رعایت حقوق دولت و سازمان در واگذاری‌هاست.


ماکو میزبان جشنواره سنگ‌نوردی طبیعت

با هدف ایجاد نشاط و شادابی درجامعه ورزش منطقه، جشنواره ملی سنگ‌نوردی طبیعت در بزرگ‌ترین صخره سنگی جهان (قیه ماکو) در شهریورماه سال‌جاری برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو، حسین فروزان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در جلسه مشترک با مدیرکل ورزش و سلامت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور و نائب‌رییس فدراسیون کوهنوردی کشور ضمن بررسی مسائل و مشکلات این ورزش در منطقه تصریح کرد: یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری ماکو کوه‌های سربه فلک کشیده است.


انتصاب جدید در شرکت گاز استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، طی حکمی ازسوی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی محمدصادق یعقوبی به عنوان سرپرست واحد بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE) این شرکت منصوب شد.


کشف بیش از 55 هزار لیتر نفت سفید در تربت حیدریه

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه از کشف بیش از 55 هزار لیتر نفت سفید در این منطقه خبر داد. به گزارش «تعادل» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه، مهندس مجتبی دلبری با اعلام این خبر افزود: پس از تحقیقات لازم درخصوص گزارشات واصله مبنی بر دپوی فرآورده‌های نفتی در روستاهای مرزی برای قاچاق فرآورده‌های نفتی به خارج از کشور، عوامل نظارتی منطقه به همراه رییس ناحیه خواف، رییس پلیس آگاهی و دیگر عوامل مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مقامات قضایی به محل اعزام شدند.


افزایش صادرات فرآورده‌های نفتی به کشورهای همجوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از افزایش صادرات فرآورده‌های نفتی به کشورهای همجوار خبرداد. به گزارش «تعادل» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، مهندس محمدمهدی قرایی اظهار کرد: ما برای دریافت فرآورده‌های نفتی در استان از امکانات مختلفی ازجمله خط لوله فرآورده‌های نفتی 20 اینچ از تهران به مشهد شامل بنزین معمولی، بنزین یورو 4، نفت سفید و نفت گاز معمولی، نفت‌ گاز یورو 4 و سوخت مورد نیاز هواپیما بهره‌مند هستیم.


عرضه 1400 تن پروپیلن پالایشگاه اراک در بورس انرژی

معاون بازرگانی داخلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه دو محموله پروپیلن به وزن ١٤٠٠تن در بورس انرژی عرضه شده است از عرضه مستمر آن در بورس انرژی خبر داد.علیرضا رجب‌پور گفت: این محصول که ماده اولیه خوراک مجتمع‌های پتروشیمی محسوب می‌شود در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند تولید می‌شود. وی اظهار کرد: عرضه پروپیلن این پالایشگاه بعد از دو سال تولید در این پالایشگاه برای نخستین ‌بار از هفته پیش در بورس انرژی آغاز شده است. به گفته رجب‌پور، این محصول هفته قبل در قالب دو محموله ٤٠٠ تنی و هزار تنی عرضه و فروخته شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر