اخبار کلان

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۷۹۳

مذاکره با فیچ و مودی برای رتبه‌بندی اعتباری ایران

وزیر اقتصاد و امور دارایی اعلام کرد: ایران در حال مذاکره با موسسات رتبه‌بندی مودی و فیچ است تا رتبه‌بندی ایران را از نظر ریسک اعتباری از سر بگیرند. به گزارش تسنیم وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران گفت: ایران در حال مذاکره با موسسات رتبه‌بندی مودی و فیچ است تا رتبه‌بندی ایران را از نظر ریسک اعتباری از سر بگیرند. علی طیب‌نیا که در گفت‌وگو با بلومبرگ سخن می‌گفت، بدون اشاره به زمان‌بندی تعریف شده برای مذاکرات و اینکه ایران قصد دارد چقدر اوراق قرضه بین‌المللی منتشر کند، افزود: دولت ایران در حال مذاکره با این دو موسسه بین‌المللی است.


انتشار متن کامل گزارش کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه

گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه پنج‌ساله ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی منتشر شد. به گزارش خانه ملت، غلامرضا مصباحی‌مقدم رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه کشور با بیان اینکه بررسی برنامه ششم توسعه در کمیسیون تلفیق پایان یافته است، گفت: نسخه‌یی از گزارش کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه آماده و به دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

بر اساس این گزارش، مصباحی‌مقدم اظهار داشته که برنامه ششم جهت ارائه پیشنهادات نمایندگان در اختیار آنها قرار گرفته تا ظرف مدت 10روز نمایندگان پیشنهادات خود را در این رابطه ارائه دهند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر