آخرین مهلت اعتراض به حذف یارانه نقدی

۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۷۳۸

ایسنا معترضان به حذف یارانه نقدی تنها تا فردا -31خردادماه- فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه yaraneh10. ir شکایت خود را ثبت کنند.

حذف یارانه پردرآمدها که بنابر تکلیف بودجه در سال گذشته و امسال از چند ماه قبل آغاز شد بی‌واکنش از سوی حذف شدگان نبود و در جریان غربالگری لیست یارانه‌بگیران این گونه به نظر می‌رسد که افرادی شامل خطای احتمالی شده و از جرگه یارانه‌بگیران حذف شده‌اند.

این در حالی است که حتی کسانی که وضعیت مالی مناسبی داشته و تحت عنوان پردرآمد از لیست خارج شده و چند ماهی است یارانه نقدی دریافت نکرده‌اند هم نسبت به موضوع معترض شده و خواهان توضیحات بیشتر در این رابطه شدند.

بر این اساس وزارت کارورفاه اجتماعی از پنجم‌خرداد‌ماه امسال سامانه‌یی را راه‌اندازی کرد تا افرادی که نسبت به حذف یارانه خود معترضند با مراجعه به این سامانه اینترنتی ثبت‌نام کرده تا با بررسی اطلاعات ثبت شده به آنها پاسخ داده شود.

آن‌طور که وزیر کارورفاه اجتماعی قول داده بود، قرار بر این بود تا 15روز بعد از ثبت اعتراضات به آن رسیدگی و پاسخ داده شود که البته برخی حذف‌شدگان اعلام می‌کنند با وجود ثبت‌نام تاکنون توضیحی در این رابطه دریافت نکرده‌اند. این در حالی است که هر چند قرار ابتدایی این بود که سامانه به مدت یک‌ماه یعنی تا پنجم تیرماه باز بماند ولی با تغییر زمانی به 20خرداد کاهش یافت اما در ادامه وزارت‌کار آن را تا پایان ماه یعنی 31خردادماه تمدید کرد. بنابراین افرادی که یارانه آنها از اواخر سال گذشته حذف شده است، می‌توانند امروز و فردا به سامانه yaraneh10. ir مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر