اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند

۱۳۹۴/۰۲/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۲۶۲

1- گوگل غول دنیای تکنولوژی قرار است جدید‌ترین نسخه از سیستم عامل اندروید را با نام اندرویدM در کنفرانس I/O که هرسال برای توسعه‌دهندگان برگزار می شود، رونمایی کند. هنوز اطلاعات کاملی از این رویداد در دست نیست تنها اینکه به احتمال فراوان این نسخه از اندروید بر مبنای فرامین صوتی خواهد بود ما هم مثل شما منتظر معرفی اندروید M خواهیم ماند.

2- با وجود اینکه شرکت سامسونگ اعلام کرده بود که فبلت GALAXY NOTE 2 را به اندروید آبنبات چوبی ارتقا خواهد داد اما سامسونگ دانمارک اعلام کرد که این ارتقا برای برخی کشورها ارایه خواهد شد که احتمالا این خبر زیاد خوبی برای دارندگان این فبلت سامسونگ نخواهد بود.

3- شرکت هواوی دو گوشی جدید با نام‌های honor 4c و honor bee در کشور هند رونمایی کرد. این دو دستگاه مشخصات پایین‌تری از گوشی honor 4xدارند.

4- طبق آخرین اخبار در کرده از شرکت meizu این شرکت در نظر دارد دو گوشی جدید با نام‌های meizu mx5وm1 note را در ماه ژوین معرفی کند.

5- شرکت blackberry اسمارت فون خود با نام Blackberry Leap از هفته آینده در هند به فروش می‌رساند این در حالی است که هنوز قیمت نهایی این گوشی هوشمند مشخص نشده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر